Δήμος Σιντικής: Παροχή υπηρεσιών σε ευπαθείς ομάδες- Πως γίνονται οι αιτήσεις


Ο Δήμος Σιντικής, το Κέντρο Κοινότητας και το ΝΠΔΔ «Πρόνοια και Αγωγή Δήμου Σιντικής» στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης, κατά τη διάρκεια λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού – COVID 19, ξεκινούν τη λειτουργία τηλεφωνικών κέντρων για την εξυπηρέτηση ευπαθών ομάδων πληθυσμού του Δήμου.

Από την Δευτέρα 23 Μαρτίου και μέχρι τη λήξη της κρίσης, ο Δήμος Σιντικής είναι σε πλήρη ετοιμότητα για να συγκεντρώσει αιτήματα κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που χρήζουν ιδιαίτερης φροντίδας, δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους και κατά συνέπεια αδυνατούν να εξυπηρετηθούν. Τα αιτήματα θα αξιολογούνται και θα διασφαλίζεται η άμεση διευθέτησή τους.

Σε πρώτη φάση ο Δήμος προχωρά:
α) στην καταγραφή των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν,
β) στην καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύνατων κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους.

Οι δημότες μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλεφωνικά κέντρα:

• Οι κάτοικοι των δημοτικών ενοτήτων Σιδηροκάστρου, Αχλαδοχωρίου, Αγκίστρου και Προμαχώνα επικοινωνούν στα τηλέφωνα :2323350246 / 2323350287 και στο e–mail: [email protected]

• Οι κάτοικοι της Δημοτικής ενότητας Πετριτσίου επικοινωνούν στα τηλέφωνα :2323350419 / 2323031526 και στο e–mail: [email protected]

• Οι κάτοικοι της Δημοτικής ενότητας Κερκίνης επικοινωνούν στα τηλέφωνα: 2327350130 / 2327350126 και στο e–mail: [email protected]
Ώρες επικοινωνίας 09:00-14:00 από Δευτέρα έως και Παρασκευή.

Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία οι δημότες πρέπει να γνωστοποιήσουν τα παρακάτω στοιχεία: Ονοματεπώνυμο, Ηλικία, Τόπο κατοικίας, Τηλέφωνο και κατηγορία α ή β.

Κοινοποίηση