Ελ. Πάνου για Νίκη Κεραμέως: Δεν υπάρχει επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα

Έντονα αντέδρασε η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Σερρών Ελευθερία Πάνου στην τροπολογία που κατέθεσε η Υπ. Παιδείας Νίκη Κεραμέως και ψηφίστηκε από τη Νέα Δημοκρατία στην Ολομέλεια της Βουλής τα μεσάνυχτα για Live streaming μαθήματα από τις αίθουσες των σχολείων. Η τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό, που προβλέπει εκτενέστερο θεσμικό πλαίσιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ιδιαίτερα, δε, τώρα με τη σταδιακή επαναλειτουργία σχολείων, με δυνατότητα για κάποιους μαθητές να απουσιάζουν για συγκεκριμένους λόγους.

Παρόν ψήφισαν οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής και “Όχι” οι Βουλευτές του ΚΚΕ, της Ελληνικής Λύσης και του Μέρα 25. Οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αποχώρησαν από τη Βουλή για το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό. Με γραπτή ανακοίνωσή της, στο Facebook η κυρία Πάνου αναφέρει “όταν η πολιτική ηγεσία δημιουργεί επιπλέον προβλήματα και δεν επιλύει τα υπάρχοντα προβλήματα τότε προφανώς δεν υπάρχει επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα”

Συγκεκριμένα η κυρία Πάνου σημειώνει:

“Αφού έχει επιτευχθεί ο εκσυγχρονισμός των εργαστηρίων στα ΕΠΑ.Λ, των εργαστηρίων Πληροφορικής και Φυσικών Επιστημών στα ΓΕΛ και στα Γυμνάσια, αφού έχει επιτευχθεί η εξασφάλιση όλης της υλικοτεχνικής υποδομής και λύθηκαν τα κτιριακά προβλήματα σε όλα τα σχολεία, αφού εκσυγχρονίστηκαν τα βιβλία και αναμορφώθηκαν παιδαγωγικά τα προγράμματα σπουδών, αφού επιμορφώθηκαν σοβαρά όλοι οι εκπαιδευτικοί όχι μόνον στις ΤΠΕ αλλά σε διάφορα αντικείμενα παιδαγωγικής, μεθόδων κ.τ.λ, αφού εφαρμόστηκε ένα όραμα για το νέο σχολείο το οποίο ενέπνευσε μαθητές και εκπαιδευτικούς, αφού δημιουργήθηκαν όλες οι απαραίτητες δομές που υποστηρίζουν την εκπαίδευση και άλλαξαν συγκεκριμένες καταστάσεις, αφού βελτιώθηκαν οι εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών, αφού αφού αφού αφού αφού φτάσαμε και στο live streaming. Και πως θα διασφαλιστεί η προστασία της προσωπικότητας τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών; Όταν η πολιτική ηγεσία δημιουργεί επιπλέον προβλήματα και δεν επιλύει τα υπάρχοντα προβλήματα τότε προφανώς δεν υπάρχει επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.”

36 Shares