Νέο Suzuki IGNIS HYBRID

Του Γιώργου Δαμιανίδη

To νέο Suzuki IGNIS HYBRID επέστρεψε! Νέα ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, νέος κινητήρας για ακόμα καλύτερες επιδόσεις και την αναβαθμισμένη τεχνολογία Suzuki HYBRID σε κάθε έκδοση είναι ενδεικτικά τα στοιχεία που το απογειώνουν.

Διατηρώντας την πρωτιά του μοναδικού υβριδικού SUVαυτοκίνητου στην κατηγορία Α’, ανανεώνεται και εμφανισιακά, ενώ υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις, τόσο σε εντός, όσο και εκτός δρόμου διαδρομές.

Με το λανσάρισμα του το στο τέλος του 2016, το IGNIS έδειξε ότι ήρθε για να ξεχωρίσει έτσι κατάφερε να διακριθεί στους 3 κορυφαίους φιναλίστ στα WorldCarawardsστην κατηγορία World Urban Car 2017 και συνέχισε να κερδίζει τους οδηγούς σε όλο το κόσμο. Το νέο IGNIS συνδυάζει iconicstyle με ένα συμπαγές αμάξωμα και εξαιρετικές επιδόσεις. Ο παραπάνω συνδυασμός του δίνει την θέση της πιο ελκυστικής και πρακτικής πρότασης στην αγορά.

Highlights

IconicSUVstyling

Το νέο IGNIS ενώ διατηρεί την μινιμαλιστική αισθητική του, συγχρόνως κατορθώνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο εξαιτίας της δυναμικής του εικόνας. Η νέα μπροστινή μάσκα 5 ακτίνων και οι επανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες σε ασημένια απόχρωση, ενισχύουν περαιτέρω το SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου και τη μοναδικότητά του.

Urban εσωτερικό με φουτουριστικές λεπτομέρειες

Οι δυνατότητες εξατομίκευσης με ζωηρούς χρωματικούς συνδυασμούς ασημί (silver) ή οι μπλε (darkblue) που επενδύουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών προσθέτουν μια ιδιαίτερη αίσθηση συμπληρώνοντας την κομψότητα και την νεανική εμφάνιση που διαθέτει.

Αναβαθμισμένες επιδόσεις και εξαιρετική οικονομία καυσίμου

Ένας νέος κινητήρας K12D 1.2 DUALJET σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου 10Αh, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου ενώ πλέον διατίθεται και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP 

Το IGNIS Hybrid αποτελεί την απόλυτη επιλογή συνδυάζοντας την τετρακίνηση της Suzuki με την υβριδική τεχνολογία. Το σύστημα τετρακίνησης All Grip Auto που διαθέτει  βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Με την χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα κατανέμει αυτόματα τη ροπή στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους μπροστινούς.

Εξωτερικό

Το νέο IGNIS διατηρεί τα stylish χαρακτηριστικά του προκατόχου του, προσθέτοντας μια νέα μπροστινή μάσκα 5 ακτίνων και τους επανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες σε ασημένια απόχρωση, ενισχύοντας περαιτέρω τον SUV χαρακτήρα του αυτοκινήτου και τη μοναδικότητά του.

Εσωτερικό

Θέλοντας να ολοκληρώσει την δυναμική εμφάνιση με τον αδιαπραγμάτευτο SUV χαρακτήρα που διαθέτει το μοντέλο εξωτερικά, το εσωτερικό του νέου IGNIS  σχεδιάστηκε σε urban στυλ με φουτουριστικές λεπτομέρειες και minimal οριζόντιες γραμμές που αναδεικνύουν την ευρυχωρία του μοντέλου.

Αυτή η κομψή αστική εικόνα έχει ενισχυθεί περαιτέρω στο μοντέλο με τις λεπτομέρειες

σε μπλε και ασημί στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών που ταιριάζουν αρμονικά με τις γκρι ή μπλε ταπετσαρίες καθισμάτων.

Ο πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει μια ανανεωμένη απεικόνιση των μετρητών, χρησιμοποιεί την κλασική αντίθεση λευκού και μαύρου χρώματος που πάντα εντυπωσιάζει.

Επιπλέον το νέο Suzuki IGNIS Hybrid διατηρεί την πρωτιά του ως το αυτοκίνητο που διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (267 λίτρα) στην κατηγορία του.

Κινητήρας K12D 1.2 DUALJET

O νέος βενζινοκινητήρας K12D 1,2 DUALJET διαθέτει σύστημα διπλού ψεκασμού, το οποίο εξασφαλίζει ισορροπία υψηλού επιπέδου μεταξύ της άμεσα ισχυρής απόκρισης, των εξαιρετικών επιδόσεων και της ασύγκριτης οικονομίας καυσίμου. Αυτή η ισορροπία ενισχύεται ακόμη περισσότερο με την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών, όπως ο ηλεκτρικά ελεγχόμενος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, η μεταβλητού χρονισμού αντλία λαδιού και τα μπεκ για την ψύξη των εμβόλων του κινητήρα.

Suzuki Hybrid 12V

Εξοπλισμένο με το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid 12V, το νέο IGNIS προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και πιο απολαυαστική οδήγηση.

Η οικονομία καυσίμου ενισχύεται περαιτέρω όταν συνδυαστεί με το σύστημα Suzuki Hybrid που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου εξαιρετικής ενεργειακής απόδοσης με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από 3Ah σε 10Ah.

To υβριδικό σύστημα μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια, που φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου και χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη οικονομία καυσίμου.

Πρόκειται για το βέλτιστο υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένο να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους.

Ασφάλεια

Το νέο IGNIS συνεχίζει να πρωτοπορεί και στο τομέα της ασφάλειας τόσο των επιβατών, όσο και των πεζών, αποτελώντας μια από τις πιο ασφαλείς προτάσεις στην κατηγορία του:

  • Dual Camera Brake Support (DCBS), για πιο ασφαλή οδήγηση με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου
  • 6 αερόσακοι
  • Σύστημα Hill Hold
  • Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control
  • Σύστημα Cruise Control
  • Σύστημα Grip Control (εκδόσεις με ALLGRIP AUTO)

Κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT)

Η επιλογή του αυτόματου κιβώτιου CVT προσφέρει ισχυρή απόδοση επιτάχυνσης σε χαμηλές ταχύτητες και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και σε υψηλές ταχύτητες.

Σύστημα τετρακίνησης ALL GRIP AUTO

Το Suzuki IGNIS Hybrid είναι το μόνο αυτοκίνητο που συνδυάζει την υβριδική τεχνολογία με την τετρακίνηση και μπορεί να οδηγήσει τον οδηγό σε όποια διαδρομή φανταστεί εξασφαλίζοντας του οδηγική απόλαυση και οικονομία καυσίμου. Με τη χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, μεταφέρεται ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς, όταν ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη κίνηση του οχήματος σε κάθε είδους επιφάνεια.

Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP AUTO διαθέτει επίσης την λειτουργία Grip Control, που εξασφαλίζει την ομαλή εκκίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα με χιόνι ή λάσπη. Τα φρένα ενεργοποιούνται άμεσα στους τροχούς που ολισθαίνουν, ενώ η ροπή του κινητήρα μεταδίδεται στους τροχούς που διαθέτουν πρόσφυση, διευκολύνοντας τον απεγκλωβισμό του οχήματος και τον περιορισμό της απώλειας ροπής του κινητήρα.

 

 

 

0 Shares