Του Γιώργου Δαμιανίδη
Έχοντας σταθερά τον άνθρωπο στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της, η Volvo αναζητά και βρίσκει συνεχώς νέους τρόπους για να αναβαθμίζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στο κοινό που την εμπιστεύεται, αλλά και σε όσους έρχονται σε επαφή μαζί της για να γνωρίσουν τον κόσμο της.
Με στόχο την πληρέστερη ικανοποίηση των πελατών της, η Volvo Car Hellas ανέθεσε το έργο του νέου της τηλεφωνικού κέντρου στην Cosmote e-Value μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center πάνω από 20 χρόνια στην Ελλάδα. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και καταρτισμένα στελέχη, rel=”noopener noreferrer” η Cosmote e-Value προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.
Το νέο call center που σχεδιάστηκε ειδικά για τη Volvo Car Hellas εμπλουτίζει και βελτιώνει ακόμη περισσότερο την εμπειρία επικοινωνίας που προσφέρει η εταιρεία στους πελάτες της. Αξιοποιώντας προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες, επιτρέπει την άμεση και απρόσκοπτη ανταπόκριση στα αιτήματα και τις ανάγκες όσων επικοινωνούν με τη Volvo.
– Ο αριθμός τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που θα ισχύει από 1/9/2020 είναι 210-6241833.
– Ο αριθμός τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη Volvo Assistance παραμένει ίδιος: 210-9988199
Το νέο υπερσύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο της Volvo Car Hellas εντάσσεται στο πλαίσιο δέσμης ενεργειών της εταιρείας που αποσκοπούν στην παροχή κορυφαίας εξυπηρέτησης στο κοινό. Ήδη, εδώ και μερικούς μήνες, στην ιστοσελίδα της εταιρείας λειτουργεί η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα Volvo Online Ordering, που ενισχύει την online εμπειρία άμεσης επαφής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης για τους υποψήφιους πελάτες της Volvo.