Ο Nico Rosberg δοκιμάζει το ηλεκτρικό αγωνιστικό μονοθέσιο ID.R της Volkswagen

Του Γιώργου Δαμιανίδη

Στο περιθώριο του αγώνα της Formula 1 στην πίστα του Nürburgring, στο Eifel, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, έλαβε χώρα ένα πολύ ιδιαίτερο happening: o Nico Rosberg, o Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1 του 2016, είχε την ευκαιρία να βρεθεί στο τιμόνι του ID.R, του πρωτοποριακού, πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού μονοθέσιου της Volkswagen. Ο Nico Rosberg, έκανε ένα γύρο στην πίστα του Grand Prix με το πανίσχυρο, 500 kW (680 PS) μονοθέσιο, όντας στην αρχή διστακτικός, αλλά το πλατύ του χαμόγελο στο τέλος πρόδιδε τόσο την έκπληξη όσο και την ευχαρίστησή του.

Ο Rosberg, δηλώνει παθιασμένος με την ηλεκτροκινητικότητα και έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε πιο καθαρές τεχνολογίες από τότε που αποσύρθηκε από τη Formula 1. Μεταξύ άλλων, ίδρυσε το “Greentech Festival”– μια εκδήλωση αειφορίας. Ο 35χρονος γοητεύεται ιδιαίτερα από εταιρείες με καινοτόμες λύσεις και βιώσιμες ιδέες στον τομέα της κινητικότητας. Στο Nürburgring, αποδέχθηκε την πρόσκληση της Volkswagen να βρεθεί στη θέση του οδηγού του ID.R ως πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής, νυν δοκιμαστής αυτοκινήτων και influencer. Ο Rosberg, δήλωσε αργότερα στα κανάλια κοινωνικών μέσων του ότι το αυτοκίνητο είχε το είδος της απόδοσης που είχε βιώσει μόνο σε ένα μονοθέσιο της  Formula 1.

«Πάει λίγος καιρός από τότε που οδήγησα ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στη βροχή, αλλά στο ID.R ένιωσα αμέσως σαν ένα ψάρι στο νερό. Είναι φανταστικό να το οδηγείς», είπε ο Rosberg μετά εμπειρία του. «Η πρόσφυση, η επιτάχυνση, η δύναμη – ήταν όλα πολύ γνωστά», είπε ο Nico, που κέρδισε 23 Grand Prix κατά τη διάρκεια της καριέρας του στη Formula 1. «Συγχαρητήρια στους μηχανικούς της Volkswagen, οι οποίοι έχουν κάνει σημαντική πρωτοποριακή εργασία στον τομέα της ηλεκτροκινητικότητας με το ID.R. Η δουλειά του Motorsport είναι πάντα να εξελίσσει την κινητικότητα στο σύνολό της. Πρέπει να είναι η πλατφόρμα δοκιμών και εξέλιξης, προκειμένου να μεταφερθεί η τεχνολογία στην παραγωγή. Αυτό ακριβώς συνέβη με το ID.R και σίγουρα αυτό έχει περάσει και στο ID.3. Θα μπορούσα να με φανταστώ με ένα ID.3 για την οικογένειά μου», ολοκλήρωσε.

«Είμαστε χαρούμενοι που ο Nico ήθελε να δοκιμάσει το ID.R. Το γεγονός ότι το ηλεκτρικό μονοθέσιό μας έβαλε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο ενός παγκόσμιου πρωταθλητή είναι υπέροχο σχόλιο και υπογραμμίζει το γεγονός ότι η ηλεκτροκινητικότητα μπορεί να δημιουργήσει πολλή γοητεία και συναίσθημα», δήλωσε ο Διευθυντής της Volkswagen Motorsport, Sven Smeets.

Οι επιτυχίες του ID.R με το χρόνο παίρνουν μυθικές διαστάσεις. Το ηλεκτρικό αγωνιστικό μονοθέσιο κατέχει σήμερα ρεκόρ όλων των εποχών στο Pikes Peak στο Κολοράντο (ΗΠΑ), στο GoodwoodHill (Μεγάλη Βρετανία), στο βουνό Tianmen (Κίνα), καθώς και το ρεκόρ γύρου για πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Nürburgring-Nordschleife και στο Bilster Berg (αμφότερα στη Γερμανία). Τα ρεκόρ και η συνεπακόλουθη τεχνογνωσία αποτελούν μία ολοένα διευρυνόμενη βάση για την εξέλιξη της οικογένειας μοντέλων ID. Ήδη το ID.3 κυκλοφορεί στους δρόμους – μέσα στο μήνα και στην Ελλάδα – ενώ το ηλεκτρικό SUV της γκάμας, το ID.4, θα ακολουθήσει πολύ σύντομα. Ο στόχος είναι η Volkswagen να έχει στη γκάμα της περισσότερα από 20 ηλεκτρικά οχήματα, έως το 2025.

Κοινοποίηση