Η Nissan συμπληρώνει 60 χρόνια παρουσίας στο Μεξικό

Του Γιώργου Δαμιανίδη

Η Nissan Motor Co., Ltd. συμπληρώνει 60 χρόνια παρουσίας  στο Μεξικό και συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την κινητικότητα στην αγορά. Με αφορμή την συγκεκριμένη επέτειο, η Nissan ανακοίνωσε ότι η πρωτοποριακή, “εξηλεκτρισμένη” τεχνολογία  e-POWER θα λανσαριστεί στο Μεξικό, με τις πωλήσεις της να ξεκινούν το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

“Είναι μια μέρα που μας εμπνέει. Εκτός από την επίτευξη 60 ετών παρουσίας στη μεξικανική αγορά ως εδραιωμένη ιαπωνική μάρκα, ανακοινώνουμε την άφιξη της τεχνολογίας e-POWER της Nissan στο Μεξικό, στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για την  ηλεκτροκίνηση”, δήλωσε ο José Román, πρόεδρος της Nissan Mexico. “Έτσι το Μεξικό θα γίνει η πρώτη αγορά στην Αμερική που διαθέτει αυτή την μοναδική τεχνολογία, που καταγράφει μια εξαιρετική πορεία από το λανσάρισμά της, πριν από πέντε χρόνια, στην Ιαπωνία και άλλες ασιατικές αγορές.”

Με αυτήν την ανακοίνωση, η Nissan υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να ηγηθεί  της τεχνολογικής καινοτομίας,  δημιουργώντας ανταγωνιστικά οφέλη για τους πελάτες της. Σε ότι αφορά το όνομα του πρώτου μοντέλου e-POWER που θα διαθέτει την συγκεκριμένη τεχνολογία, η Nissan θα το ανακοινώσει προσεχώς.

Nissan Mexico: μια δυνατή ιστορία που ξεκίνησε το 1961

Το 1966, πέντε χρόνια μετά την άφιξή της στην αγορά και μετά από την επιτυχία των πωλήσεων, η Nissan Motor Co., Ltd. ίδρυσε το πρώτο εργοστάσιο κατασκευής οχημάτων  εκτός Ιαπωνίας,  το CIVAC στην Cuernavaca. Στη συνέχεια, ακολούθησαν τα εργοστάσια κατασκευής κινητήρων στο Aguascalientes. Σε πάνω από 55 χρόνια κατασκευαστικής παρουσίας στο Μεξικό, η Nissan παρήγαγε περισσότερα από 14 εκατομμύρια οχήματα και περισσότερους από 15 εκατομμύρια κινητήρες.

Η παραγωγή στο Μεξικό αποσκοπεί στην κάλυψη των τοπικών αναγκών, καθώς και στις εξαγωγές σε περισσότερες από 80 αγορές. Από το 1972, χρονιά  όπου η Nissan Mexico ξεκίνησε τις εξαγωγικές της δραστηριότητες,  έχει εξάγει  περίπου 8 εκατομμύρια μονάδες.

 Ένα παρόν γεμάτο αλλαγές

Τα τελευταία δύο χρόνια, η Nissan Mexico ανανεώνει την γκάμα των οχημάτων της, με στόχο να προσφέρει στους εν δυνάμει αγοραστές περισσότερη καινοτομία, τεχνολογία, ξεγνοιασιά και συνδεσιμότητα.

Το 2019, η Nissan Mexico έθεσε ως στόχο την ανανέωση του 60% της γκάμας των οχημάτων της και σημειώνει σταθερή πρόοδο μέσω των αλλαγών σε μοντέλα όπως τα Versa, Sentra, NP300, Kicks και March, όλα κατασκευασμένα στο Μεξικό, καθώς  και με το Altima.

“Έχουμε πολλές προκλήσεις μπροστά μας που μας εμπνέουν και που δείχνουν το DNA της μάρκας μας, μέσω ολοένα μεγαλύτερης καινοτομίας, ενθουσιασμού και τεχνολογίας. Αυτό είναι μόνο η αρχή. Ανυπομονούμε να προσφέρουμε λύσεις κινητικότητας στους πελάτες μας στο Μεξικό, για τα επόμενα 60 χρόνια”, δήλωσε ο Román.

60 χρόνια της Nissan και στην Ελλάδα

To 2021 αποτελεί έτος ορόσημο και για την Nissan – NΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., καθώς συμπληρώνονται 60 έτη επιτυχημένης συνεργασίας με την Nissan International S.A. από το 1961.

Η αντιπροσώπευση αυτή ήταν η πρώτη της Ιαπωνικής φίρμας σε ολόκληρη την Ευρώπη και μια από τις σημαντικότερες έως σήμερα. Συνέβαλε στη διάδοση των Ιαπωνικών αυτοκινήτων και την υπεροχή της Nissan μεταξύ των ιαπωνικών εταιρειών όπου,  ειδικά στην Ελλάδα, το όνομα της μάρκας είναι συνώνυμο της αξιοπιστίας, της ασφάλειας και της τεχνολογικής υπεροχής.

Στην πορεία αυτών των χρόνων εξαιρετικής συνεργασίας, η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., ανέκαθεν υπήρξε καινοτόμος και δυναμική.  Δραστηριότητες όπως το εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων στο Βόλο (1980 –  1995),  το οποίο αποτέλεσε πρότυπο για τη Nissan παγκοσμίως, καθώς και το κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών, Αυτοκινήτων και Εκπαίδευσης στον Ασπρόπυργο (1994)  μαρτυρούν το πρωτοποριακό επιχειρηματικό πνεύμα της εταιρείας σε όλη την πορεία της. Σήμερα έχοντας καταγράψει σχεδόν  640.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στο ενεργητικό της, με ένα άρτιο δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων – συνεργατών σε όλη την Ελλάδα, με μια δυναμική επικοινωνία και εμπορική πολιτική που εφαρμόζει, όπως και με το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πριν αλλά και μετά την πώληση, η NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., έχει επιτύχει μια εξαιρετικά μεγάλη αναγνωρισιμότητα στις συνειδήσεις των καταναλωτών.

Κοινοποίηση
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •