Η Skroutz ενισχύει τον στόλο των οχημάτων της, με αμιγώς ηλεκτρικά Nissan e-NV200

Του Γιώργου Δαμιανίδη

Η Skroutz, με την ενσωμάτωση των αμιγώς ηλεκτρικών Nissan e-NV200 στον στόλο των οχημάτων της, σκοπεύει να ενισχύσει το θετικό περιβαλλοντικό της αποτύπωμα,  στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα των ταχύ-μεταφορών.

Για τον σκοπό αυτό, μαζί με την Skroutz Last Mile, η Skroutz ενισχύει τον  στόλο της, θέτοντας σε λειτουργία 10 νέα ηλεκτρικά βαν Nissan e-NV200, ενώ θα προστεθούν άλλα 24, μέχρι το τέλος του χρόνου.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Skroutz, το κάθε βαν κάνει 50-60 παραδόσεις ανά ημέρα,  που σημαίνει 80-100 χιλιόμετρα σε κάθε βάρδια. Αντικαθιστώντας 34 βαν με κινητήρα euro6 diesel (με εκπομπές CO2 της τάξης των 120 g/km) με αντίστοιχα ηλεκτρικά (με μηδενικές εκπομπές ρύπων), η εταιρεία θα εκπέμπει 4,080 CO2 λιγότερο, ανά βάρδια (8ώρο).

Καθώς το e-commerce αναπτύσσεται και η αστικοποίηση αυξάνεται, οι επιχειρήσεις πρέπει να ανταποκριθούν στις αλλαγές των κανονισμών για την κινητικότητα, εστιάζοντας ολοένα και περισσότερο στην κλιματική αλλαγή.

Έχοντας πλούσια κληρονομιά και τεχνογνωσία στα LCVs και στην ηλεκτροκίνηση, η Nissan θα λανσάρει μια αμιγώς  ηλεκτρική έκδοση του ολοκαίνουργιου Townstar, που θα διαδεχθεί το πρωτοποριακό e-NV200, ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα μαζικής παραγωγής. Με λεπτομέρειες σχεδιασμού εμπνευσμένες από το Ariya, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού μοτίβου Kumiko στην μπροστινή μάσκα και των προβολέων με την χαρακτηριστική υπογραφή, το Townstar προσφέρει μια λύση επόμενης γενιάς.

Ως το πρώτο ευρωπαϊκό μοντέλο που φέρει το νέο λογότυπο της Nissan, η αμιγώς ηλεκτρική (και βενζινοκίνητη) έκδοση του ολοκαίνουργιου Townstar ενσωματώνει τα καινοτόμα σχεδιαστικά στοιχεία και την τεχνολογία της Nissan. Χτισμένο στην πλατφόρμα Alliance CMF-C στο εργοστάσιο Maubeuge στην Γαλλία,  το ολοκαίνουργιο compact  βαν φέρνει μια πραγματικά νέα εποχή για τα LCVs στην Nissan.

Κοινοποίηση