Η Nissan σχεδιάζει διαφημιστική εκστρατεία για το μεγαλύτερο γεγονός του Αμερικανικού ποδοσφαίρου

Του Γιώργου Δαμιανίδη

Η Nissan θα διαφημιστεί κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου αγώνα του Αμερικανικού ποδοσφαίρου, τον ερχόμενο Φεβρουάριο, με ένα “κωμικό θρίλερ” διάρκειας 60 δευτερολέπτων που δημιουργήθηκε για να γιορτάσει τη νέα γκάμα της εταιρείας.

“Την περασμένη χρονιά η Nissan επικεντρώθηκε στο να δείξει πόσο συναρπαστική μπορεί να είναι η οδήγηση ενός Nissan», δήλωσε η Allyson Witherspoon, αντιπρόεδρος και επικεφαλής μάρκετινγκ της Nissan US “Με μια γκάμα από τις πιο φρέσκες στον κλάδο, από το Α έως το Ω, είναι καιρός να μεταφέρουμε το μήνυμά μας στη μεγαλύτερη σκηνή του πολιτισμού. Θα δείξουμε στον κόσμο τη μεταμορφωτική δύναμη της οδήγησης ενός Nissan.”

Στη διαφήμιση των 60 δευτερολέπτων της Nissan θα πρωταγωνιστούν το ολοκαίνουργιο Nissan Z 2023, το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Nissan Ariya του 2023 και μια σειρά από διάσημα πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένης της ηθοποιού και πρέσβειρας της Nissan, Brie Larson.

Κοινοποίηση