FIAT: Το σύνολο της γκάμας της μάρκας εντάσσεται στη σειρά (RED)

Του Γιώργου Δαμιανίδη

H συνεργασία της FIAT με τον οργανισμό (RED) επεκτείνεται, περιλαμβάνοντας πλέον εκτός από την οικογένεια (500)RED και τα νέα (Panda)RED και (Tipo)RED.

Η FIAT συνεχίζει το ταξίδι της στη βιώσιμη αυτοκίνηση, διατηρώντας ως βασικό στοιχείο της πορείας της την ηθική δέσμευση για ένα καλύτερο μέλλον. Σε αυτό το πλαίσιο συνεργάζεται με τον οργανισμό (RED), ο οποίος τα τελευταία 15 χρόνια στηρίζει τον αγώνα για την αντιμετώπιση των πανδημιών σε όλο τον κόσμο. Η συνεργασία έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας σειράς ειδικών εκδόσεων, αλλά και την ενίσχυση της επικοινωνίας των σκοπών του μη κερδοσκοπικού οργανισμού που ίδρυσαν οι Bono και Bobby Shriver το 2006.

Με στόχο την καταπολέμηση των πανδημιών, η FIAT, προσφέρει μια σειρά καινοτόμων χαρακτηριστικών που διατηρούν καθαρή την καμπίνα των επιβατών, όπως:

  • Όλα τα μοντέλα (FIAT)RED εφοδιάζονται με ειδικό φίλτρο ενεργού άνθρακα για το σύστημα κλιματισμού, το οποίο μέσω μιας ειδικής προεργασίας προσφέρει εξουδετέρωση των βακτηρίων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 99,9%.
  • Το τιμόνι, τα καθίσματα και όλες οι επιφάνειες με τις οποίες έρχονται συχνά σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες έχουν ειδική επίστρωση με στόχο την καταπολέμηση των βακτηρίων σε ποσοστό που φτάνει ακόμα και το 99,9%.
  • Το ειδικό πακέτο παράδοσης του νέου αυτοκινήτου στον πελάτη περιλαμβάνει εκτός των άλλων ένα ειδικά σχεδιασμένο δοχείο για απολυμαντικό υγρό και ειδικό κάλυμμα για το κλειδί του αυτοκινήτου.

Νέο (500)RED

Το νέο (500)RED φέρνει ακόμα μια έξυπνη και πρακτική ιδέα: το “Sanitizing Glove Box” (ντουλαπάκι συνοδηγού με δυνατότητα απολύμανσης). Το νέο σύστημα διαθέτει μια ειδική λάμπα UV-C μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, η οποία μπορεί να απολυμάνει την επιφάνεια του κινητού τηλεφώνου, των κλειδιών και άλλων προσωπικών αντικειμένων. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης είναι να τοποθετήσει τα αντικείμενα στο ντουλαπάκι, να το κλείσει και να ενεργοποιήσει με το πάτημα ενός κουμπιού τη διαδικασία απολύμανσης. Σύμφωνα με εργαστηριακές δοκιμές, σε ένα μόλις δευτερόλεπτο και σε απόσταση δύο εκατοστών, η ακτινοβολία από τη λάμπα UV-C, καταστρέφει ιούς και βακτήρια στις επιφάνειες αντικειμένων σε ποσοστό άνω του 99%. Ο κύκλος απολύμανσης διαρκεί μόλις 3 λεπτά και ο χρήστης ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μέσω σχετικής ηχητικής ειδοποίησης. Πρόκειται για ακόμα μια απλή, όσο και καινοτόμα λύση, η οποία ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της FIAT για την προστασία του περιβάλλοντος και των ανθρώπων.

500Χ

Το 500X γίνεται ακόμα πιο 500! Στο σύνολο της η γκάμα του 500Χ απέκτησε αναβαθμισμένη εμφάνιση, ενώ συνεχίζει να είναι διαθέσιμο σε δύο αμαξώματα, Hatchback και Dolcevita (με υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή).

(Panda)RED και (Tipo)RED

Με την παρουσίαση των νέων (Panda)RED και (Tipo)RED, η γκάμα της FIAT γίνεται 100% (RED). Το νέο (Panda)RED βασίζεται στην έκδοση City Cross και πέρα από το κόκκινο χρώμα (θα είναι επίσης διαθέσιμο και σε γκρι και λευκό), ξεχωρίζει χάρη στα λογότυπα της σειράς (RED). Παράλληλα, στο εσωτερικό οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι κατασκευασμένες από το πρωτοποριακό SEAQUAL® YARN, ένα υψηλής ποιότητας προϊόν από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, 10% του οποίου προέρχεται από πλαστικά που έχουν ανασυρθεί από τη θάλασσα. Το (Panda)RED έρχεται τη στιγμή που το μοντέλο έχει ξεπεράσει τα 8 εκατομμύρια πωλήσεις, ενώ μαζί με το 500 αποτελούν τα πλέον δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης στην Ευρώπη.

Αντίστοιχα, το (Tipo)RED βασίζεται στην έκδοση CROSS και ξεχωρίζει όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς (RED) από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στο αμάξωμα και την καμπίνα των επιβατών. Παράλληλα με την έκδοση Hatchback, διαθέσιμη θα είναι και η έκδοση Tipo Cross Station Wagon, η οποία συνδυάζει ιδανικά το δυναμικό χαρακτήρα των εκδόσεων Cross, με την εξαιρετική ευρυχωρία (550 λίτρα χώρος αποσκευών) και πρακτικότητα της έκδοσης Station Wagon.

Οι εκδόσεις (500)RED και (500X)RED είναι άμεσα διαθέσιμες και στην Ελληνική αγορά, ενώ η διάθεση των (Panda)RED και (Tipo)RED αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 1ο τρίμηνο του έτους.

(RED)

Με την ονομασία του να προέρχεται από το χρώμα της έκτακτης ανάγκης, ο οργανισμός (RED) ιδρύθηκε το 2006 από τους Bono και Bobby Shriver με στόχο να μετατρέψουν τις εταιρείες σε ένα όπλο για την καταπολέμηση της πανδημίας του AIDS. Σήμερα οι εταιρείες που συμμετέχουν εστιάζουν παράλληλα και στην καταπολέμηση της πανδημίας του COVID-19 σε όλο τον κόσμο. Ο οργανισμός (RED) συνεργάζεται με θρυλικές μάρκες για την εξέλιξη προϊόντων και υπηρεσιών (RED) και τη συγκέντρωση πόρων για την καταπολέμηση των πανδημιών. Οι συνεργασίες περιλαμβάνουν εταιρείες κολοσσούς, όπως οι Amazon,

Anova Culinary, Apple, Bank of America, Louis Vuitton, Montblanc, κ.α. Οι FIAT, Jeep και RAM είναι οι πρώτες εταιρείες αυτοκινήτου που εντάσσονται σε αυτή την ξεχωριστή ενέργεια.

Μέχρι σήμερα ο οργανισμός έχει συγκεντρώσει σχεδόν 700 εκατομμύρια δολάρια και έχει βοηθήσει περισσότερα από 220 εκατομμύρια ανθρώπους, ενισχύοντας υποδομές υγείας και προγράμματα για κοινότητες που έχουν χτυπηθεί από τις πανδημίες.

 

Κοινοποίηση