Οι πελάτες της Natigon επωφελούνται από Υπηρεσίες Service και Τεχνικής Υποστήριξης που εκτείνονται πέρα απ’ τα ωράρια εργασίας. Τα συμβόλαια περιλαμβάνουν πακέτα υποστήριξης που ταιριάζουν στις ανάγκες σας, είτε χρησιμοποιείτε απλές λύσεις ή υποδομές, είτε την πιο εξελιγμένη ολοκληρωμένη λύση.
Το συμβόλαιο υποστήριξης είναι μια αληθινή εταιρική σχέση – είναι η δέσμευση της Natigon να συνεχίσει να παρέχει εκείνο το επίπεδο Υποστήριξης και Συνεργασίας που προσδοκάτε όταν την εμπιστεύεστε.
Με τα συμβόλαια συντήρησης (Maintenance Contracts), η Natigon προσφέρει υποστήριξη με συγκεκριμένους όρους αλλά και για συγκεκριμένες υπηρεσίες.
Επί της ουσίας, ένα συμβόλαιο συντήρησης μπορεί να καλύπτει:
-Συγκεκριμένες υπηρεσίες.
-Υπηρεσίες και hardware.
Το μεγάλο πλεονέκτημα των συμβολαίων συντήρησης, είναι το γεγονός ότι μπορείτε εκ των προτέρων να γνωρίζετε με σαφήνεια, το πόσο ακριβώς κοστίζει η υποστήριξη που χρειάζεστε για την τεχνολογική υποδομή της επιχείρησής σας.
Στην περίπτωση των συμβολαίων συντήρησης για υπηρεσίες επί παραδείγματι, έχετε τη δυνατότητα να προαγοράσετε συγκεκριμένο χρόνο υποστήριξης και μάλιστα με βάση συγκεκριμένο SLA (συμβόλαιο επιπέδου υπηρεσιών ή Service Level Agreement). Επιπλέον, αυτός ο χρόνος χαρακτηρίζεται και από το επίπεδο της διαβάθμισης (κατά βάση critical και non critical περιστατικά), οπότε γνωρίζετε με ακρίβεια κάθε πτυχή της υπηρεσίας που έχετε στη διάθεσή σας.
Αντίστοιχα, στην περίπτωση των συμβολαίων συντήρησης για υπηρεσίες και hardware, η Natigon καλύπτει όλα τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείτε στην υποδομή σας. Έτσι, με ένα και μοναδικό συμβόλαιο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για στοκ, διαθεσιμότητες, παλαίωση υλικού κ.λπ. Η Natigon αναλαμβάνει όλο το «άγχος», την υποστήριξη και τις διαδικασίες που απαιτούνται ώστε η υποδομή σας να βρίσκεται πάντοτε σε «φόρμα».
Οι εν λόγω υπηρεσίες μεταβάλλονται τόσο βάσει της απόκρισης που επιθυμείτε, όσο και βάσει του εξοπλισμού που θα υποστηρίξουν, ενώ το σημαντικότερο ίσως στοιχείο τους είναι ότι παρέχονται σε πολλαπλά σημεία και περιοχές, όπου δηλαδή τα έχει ανάγκη η επιχείρησή σας. Εάν δε, σας απασχολεί το εύρος του υποστηριζόμενου υλικού, μην έχετε καμία ανησυχία!
Τα συμβόλαια συντήρησης της Natigon είναι «multi-vendor» καλύπτοντας πολλαπλούς κατασκευαστές και φυσικά όλους τους γνωστούς διεθνείς οίκους.
Και όλα αυτά, με μία προκαθορισμένη και γνωστή με ακρίβεια, αμοιβή, ώστε να μπορείτε να κάνετε τον business προγραμματισμό σας χωρίς… εκπλήξεις. Αυτές, τις αναλαμβάνει η Natigon!
Τα οφέλη των συμβολαίων υποστήριξης με μια ματιά
-Απροβλημάτιστη χρήση του εξοπλισμού και ελάχιστη δυνατή καθυστέρηση συντήρησης-επισκευής.
-Άμεση ενημέρωση για νέα χαρακτηριστικά & δωρεάν αναβάθμιση του λογισμικού.
-Ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος του συμβολαίου.
-Επέκταση της εγγύησης (ανάλογα με το είδος του συμβολαίου).
-Εκπτώσεις σε επισκευές και ανταλλακτικά.
-Δωρεάν αποστολή του εξοπλισμού σας μετά από συντήρηση ή επισκευή (ανάλογα με το είδος του συμβολαίου).
-Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια (όταν αυτά πραγματοποιούνται).
Η «NATIGON ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ», βρίσκεται επί της οδού Ερυθρού Σταυρού 4, στις Σέρρες.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2321321516
Επισκεφθείτε τη σελίδα της επιχείρησης, πατώντας εδώ.