
Να ορθώσουν το ανάστημά τους όλοι οι Έλληνες, αλλά και να δοθεί απάντηση από τον Πρωθυπουργό και τους πολιτικούς, κάλεσε με ανάρτησή της στο fb, η τέως Βουλευτής Σερρών και τέως Υπουργός Μαρία Κόλλια Τσαρουχά, με αφορμή την απόφαση του ΣτΕ της Τουρκίας, που «ανοίγει» το… δρόμο για τη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί.
Συγκεκριμένα, η κ. Κόλλια δήλωσε:
«Πού είστε Έλληνες!; Ορθώσατε το ανάστημά σας στις ορέξεις του Ερντογάν!! Η Αγιά Σοφιά μας, η ψυχή του Έθνους τζαμί!; Τώρα άμεση απάντηση από τον Πρωθυπουργό!!! Και όλους τους πολιτικούς !!».




















