Του Γιώργου Δαμιανίδη
Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε σήμερα το λανσάρισμα της νέας μάρκας IONIQ που αφορά αποκλειστικά σε ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, ανοίγοντας ως ηγέτης στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ένα νέο κεφάλαιο. Με την ονομασία IONIQ, η Hyundai θα προσφέρει πελατοκεντρικές εμπειρίες EV με επίκεντρο τις συνδεδεμένες lifestyle λύσεις, σύμφωνα με το όραμα της εταιρείας «Progress for Humanity».
Με την ονομασία IONIQ, η Hyundai Motor θα αξιοποιήσει την κορυφαία κατασκευαστική τεχνογνωσία της σε οχήματα EV για να παρουσιάσει τρία νέα μοντέλα τα επόμενα τέσσερα χρόνια με πιο καινοτόμα μοντέλα να ακολουθούν. Η δημιουργία της μάρκας IONIQ ανταποκρίνεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της αγοράς και επιταχύνει το σχέδιο της Hyundai να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς EV.
Για να εκπληρώσει την αποστολή της μάρκας IONIQ, η Hyundai θα συνδυάσει τις τρέχουσες EV δυνατότητες – όπως εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, ευρύχωρο εσωτερικό και τροφοδοσία με μπαταρία – με μελλοντικές καινοτομίες που συνδυάζουν σχεδιασμό, τεχνολογίες και υπηρεσίες για την ενσωμάτωση εμπειριών εντός και εκτός αυτοκινήτου για άνετα ταξίδια.
«Η μάρκα IONIQ θα αλλάξει την εμπειρία των πελατών των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων», δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. «Με νέα έμφαση στη συνδεδεμένη ζωή, θα προσφέρουμε ηλεκτρικές εμπειρίες αναπόσπαστες από τον οικολογικό τρόπο ζωής».
Η Αναγέννηση του IONIQ
Η Hyundai παρουσίασε για πρώτη φορά την ονομασία IONIQ, που συνδυάζει τις λέξεις «ιόν» και «μοναδικός», όταν ανακοίνωσε το Project IONIQ, ένα μακροπρόθεσμο έργο έρευνας και ανάπτυξης επικεντρωμένο στη φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα. Με βάση το έργο αυτό, η Hyundai το 2016 παρουσίασε ένα όχημα με την ονομασία IONIQ, το πρώτο και μοναδικό μοντέλο στον κόσμο που προσφέρει μια επιλογή από τρεις ηλεκτροκινητήρες – hybrid electric, plug-in hybrid και battery electric – σε έναν τύπο αμαξώματος. Τώρα, το IONIQ αντιπροσωπεύει την αυξανόμενη δέσμευση της Hyundai στην βιωσιμότητα και την καινοτομία συμβάλλοντας στην επίτευξη των στόχων της εταιρείας για φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα.
Η μάρκα IONIQ σχεδιάστηκε για να συνδυάσει την κινητικότητα που αλλάζει τη ζωή μας με την περιβαλλοντική απόδοση και μέχρι στιγμής έχει συμβάλει στην παροχή προόδου στην ηλεκτρικής ενέργειας. Το IONIQ θα συνεχίσει να δημιουργεί μια νέα ισορροπία στη φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα συνδυάζοντας οικολογικά προϊόντα μέσα σε ένα οικοσύστημα λύσεων lifestyle που προσφέρουν συνδεδεμένο τρόπο ζωής σε μια νέα γενιά.
IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7
Η Hyundai θα λανσάρει μια σειρά ηλεκτρικών (EV) οχημάτων με αριθμητική ονομασία κάτω από τη νέα μάρκα, με τους ζυγούς αριθμούς που χρησιμοποιούνται για τα sedan και τους μονούς αριθμούς για τα SUV.
Το πρώτο μοντέλο με το εμπορικό σήμα IONIQ θα είναι το CUV μεσαίου μεγέθους IONIQ 5 που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2021. Το IONIQ 5 βασίζεται στο concept EV ’45’, τo οποίo παρουσίασε η Hyundai στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) του 2019 στη Φρανκφούρτη ως φόρο τιμής στο πρώτο της πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι σχεδιαστές του IONIQ 5 εμπνεύστηκαν από το παρελθόν και ενσωμάτωσαν παραμετρικά pixel αιχμής, ένα μοναδικό στοιχείο σχεδίασης που οι σχεδιαστές της Hyundai θα συνεχίσουν να ενσωματώνουν στα μελλοντικά μοντέλα IONIQ.
Το 2022, η Hyundai θα παρουσιάσει το sedan IONIQ 6, το οποίο βασίζεται στο νεότερο concept car της εταιρείας το EV ‘Prophecy’, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους και θα ακολουθήσει το IONIQ 7, ένα μεγάλο SUV στις αρχές του 2024. Ο εμβληματικός εξωτερικός σχεδιασμός του Prophecy χαρακτηρίζεται από την αεροδυναμική σιλουέτα του και διαθέτει τέλειες αναλογίες.
Πλατφόρμα E-GMP
Τα μοντέλα της μάρκας IONIQ θα διαθέτουν μια Ηλεκτρική Αρθρωτή Παγκόσμια Πλατφόρμα, γνωστή ως E-GMP, η οποία θα επιτρέψει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης και άφθονης αυτονομίας. Η ειδική για EV οχήματα πλατφόρμα θα επιτρέψει στη Hyundai να επαναπροσδιορίσει το εσωτερικό του οχήματος ως «έξυπνο χώρο διαβίωσης» με εξαιρετικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ασύρματη συνδεσιμότητα και μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως ένα κουτί με σχεδίαση γαντιού ως συρτάρι.
Στρατηγική 2025
Το Hyundai Motor Group ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ο όμιλος στοχεύει να πουλήσει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα και να πάρει μερίδιο 10% για να γίνει ηγέτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων παγκοσμίως έως το 2025.
Σύμφωνα με τη «Στρατηγική 2025», η Hyundai Motor Company στοχεύει να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως οχημάτων φιλικών προς το περιβάλλον έως το 2025, με 560.000 πωλήσεις οχημάτων EV εκτός από τις πωλήσεις FCEV οχημάτων.
Το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ που αφορά αποκλειστικά στα μοντέλα EV ενισχύει τη δέσμευση της εταιρείας για φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα και αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη αλλαγή της σε έξυπνο πάροχο λύσεων κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
London Eye Event: Καμπάνια IONIQ
Η Hyundai γιόρτασε το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ μετατρέποντας το London Eye σε ένα τεράστιο γράμμα «Q» χρησιμοποιώντας ηλεκτρικά φώτα λίγο πριν από την επίσημη επαναλειτουργία του διάσημου αξιοθέατου.
Με την λειτουργία του να έχει σταματήσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, στην κατά τα άλλα πολυσύχναστη πόλη του Λονδίνου, η Hyundai φέρνει νέα ενέργεια στην πόλη φωτίζοντας και θέτοντας πάλι σε λειτουργία ένα από τα πιο εμβληματικά αξιοθέατα.
Ανακοινώνοντας την άφιξη της μάρκας IONIQ, η εγκατάσταση των φώτων της Hyundai σηματοδοτεί μια νέα εποχή ηλεκτροκίνησης που θέτει στο επίκεντρο τους πελάτες.