Νέο τηλεοπτικό σποτ για το Mazda MX-5

Του Γιώργου Δαμιανίδη

Μία διαφορετική και εντυπωσιακή διαφήμιση προβάλλεται από σήμερα στα τηλεοπτικά και διαδικτυακά κανάλια για το MX-5. Το τηλεοπτικό σποτ βασίζεται στη φιλοσοφική αρχή της Mazda που ονομάζεται Jinba Ittai , όπου οδηγός και αυτοκίνητο είναι σε απόλυτη αρμονία, σε πλήρη διασύνδεση. Το MX-5 επιτυγχάνει τόσο υψηλό βαθμό επικοινωνίας με τον οδηγό που πλέον βλέπουν, αναπνέουν και αισθάνονται μαζί. Επιταχύνουν και χαμογελάνε μαζί.

Το Mazda MX-5 είναι το Νο1 σε πωλήσεις roadsterστον κόσμο και ένα από τα πιο προσιτά, με τιμή από 27,000€.

Λίγα λόγια για το MX-5

To 1989 η Mazda παρουσιάζει το MX-5, και γίνεται η μοναδική εταιρεία που αναβιώνει την κατηγορία των κλασσικών roadsters, υιοθετώντας τη φιλοσοφία του Jinba Ittai, ή αλλιώς “αναβάτης και άλογο σε ένα σώμα”. Θέτοντας νέα πρότυπα σε ότι αφορά τη μηχανολογία της ελαφριάς κατασκευής και της προσιτής οδηγικής απόλαυσης, το προσιτό αυτό διθέσιο γίνεται αμέσως το «χιτ» της χρονιάς, καταρρίπτοντας συνεχώς τα δικά του ρεκόρ παραγωγής και πωλήσεων, κατακτώντας 100άδες διεθνή βραβεία, και δημιουργώντας ένα εξαιρετικά δυναμικό κοινό φανατικών οπαδών. Το αυτοκίνητο κατάφερε επίσης να γίνει και το μοντέλο παραγωγής με τις περισσότερες αγωνιστικές συμμετοχές.

Το 2000 το  βιβλίο των Ρεκόρ Guinness ανακηρύσσει επίσημα το MX-5 ως το best-selling διθέσιο σπορ αυτοκίνητο της ιστορίας με πωλήσεις που έφταναν τις 532.000 μονάδες. Με αρκετές αναβαθμισμένες εκδόσεις από τότε, το MX-5 εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να κατέχει το συγκεκριμένο τίτλο με πωλήσεις που ξεπερνούν το 1.000.000 μονάδες.

Έχουν περάσει 3 δεκαετίες και 4 γενιές , αλλά το MX-5 παραμένει το αυθεντικό, ελαφρύ, προσιτό και πάνω από όλα το roadster που χαίρεσαι να οδηγείς. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του Jinba Ittai , οδηγός και αυτοκίνητο σαν ένα που υιοθετούν μέχρι και σήμερα όλα τα μοντέλα της Mazda.

Κοινοποίηση