Καταγγελία Π. Αγγελίδη για την Δ/νση Οικ. Υπηρεσιών του Δήμου Σερρών- Κατέθεσε αναφορά στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση

του Πέτρου Αγγελίδη-τέως Δημάρχου Σερρών

Θέλω να γνωστοποιήσω στους Σερραίους συμπολίτες μου, σχετικά με την μη παροχή πληροφοριών από το Δήμο Σερρών, που ζήτησα προσωπικά με αίτησή μου, για ενημέρωση μου, ως ενεργός πολίτης αλλά και ως τέως Δήμαρχος Σερρών. Ο λόγος που δημοσιοποιώ αυτό το συμβάν είναι για να μην επαναληφθεί άλλο τέτοιο απαράδεκτο περιστατικό σε βάρος συμπολιτών μας.

Συγκεκριμένα, ζήτησα με αίτησή μου, που κατέθεσα στις 03-03-2021 προς τη Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Σερρών, να με ενημερώσουν εγγράφως σχετικά με τα κατωτέρω:

1) Ποια είναι τα ετήσια έσοδα από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας του έτους 2020.

2) Ποια είναι τα προβλεπόμενα ετήσια έξοδα για το έτος 2021 στον τομέα καθαριότητας και συγκεκριμένα από:

α) Μισθοδοσία κ.λπ.

β) ΔΕΗ – λαμπτήρες

γ) Τέλος ταφής ΦΟΔΣΑ

δ) Συλλογή, μεταφορά στερεών αποβλήτων

ε) Καύσιμα – λιπαντικά

ζ) Συντηρήσεις οχημάτων – ανταλλακτικά

η) Προμήθεια εξοπλισμού και αναλώσιμα καθαριότητας.

Την ως άνω αίτησή μου ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δήμου Σερρών κος Καρακολίδης Παναγιώτης τη διεβίβασε στη Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Σερρών με το έγγραφό του αρ.πρωτ.:7266/05-03-2021.

Παρά το γεγονός, ότι σύμφωνα με το νόμο (διατάξεις του ν. 2690/1999 κώδικας διοικητικής διαδικασίας όπως αναμορφώθηκε και ισχύει το άρθρο 4 αυτού), όφειλε ο Δήμος Σερρών να απαντήσει στην αίτησή μου μέσα σε προθεσμία 50 ημερών, έστω και αρνητικά, δυστυχώς δεν απαντήθηκε η αίτησή μου.

Κατόπιν τούτου κατέθεσα αναφορά στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης, σύμφωνα με την οποία ζητώ την εφαρμογή του κώδικα διοικητικής διαδικασίας.

Κοινοποίηση
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •