
Άγνωστοι κατέστρεψαν ολοσχερώς δύο παρτέρια με λουλούδια, στην πλατεία Ελευθερίας, στην πόλη των Σερρών.
Το γεγονός, δυστυχώς, δεν είναι μεμονωμένο, ενώ προκάλεσε την οργή του αρμόδιου Αντιδημάρχου Σερρών Γιάννη Τουρτούρα, ο οποίος σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ντροπή και μόνο ντροπή. Εσείς τα καταστρέφετε και εμείς τα ξαναφτιάχνουμε!!!».




















