![]()
Στη συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής παρακολούθησης του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς, προχώρησε ο Δήμαρχος Νέας Ζίχνης Παντελής Μπόζης.
Η πενταμελής επιτροπή αποτελείται από τους:
1.-Τον Παραμαζόπουλο Γεώργιο, Αντιδήμαρχο Δήμου Νέας Ζίχνης ως Πρόεδρο της Επιτροπής με αναπληρωτή τον Δήμαρχο.
2.-Τον Πετρίδη Βασίλειο, ιδιώτη κτηνίατρο.
3.-Τον Σταύρου Αποστόλη, Μέλος Φιλοζωϊκού Συλλόγου Νέας Ζίχνης «Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ»
4..-Τον Σουλούγκα Αντώνιο, Μέλος Φιλοζωϊκού Συλλόγου Νέας Ζίχνης «Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ»
5.-Την Κυράτσου Σοφία, Δημοτική υπάλληλο.
Στις αρμοδιότητες της επιτροπής συμπεριλαμβάνονται επίσης :
Η λήψη απόφασης για την επικινδυνότητα ενός ζώου συντροφιάς, σύμφωνα με τον ορισμό της παρ. στ’ του άρθρου 1 του Ν.4039/2012.




















