
Συνεχίζονται οι έλεγχοι της Ελληνικής Αστυνομίας για την εφαρμογή των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορονοϊού.
Χθες στις Σέρρες συνελήφθη ιδιοκτήτης καφετέριας και επιβλήθηκε 5.000 ευρώ πρόστιμο, με επιβολή 15ήμερης αναστολής λειτουργίας του καταστήματος για εξυπηρέτηση υπεράριθμων πελατών.




















