Ροζ έβαψε ο Δήμος Σερρών όλα τα παγκάκια στον πεζόδρομο της Κ. Καραμανλή για να «αποκτήσει» χρώμα


Μία… ιδιαίτερη επιλογή χρώματος έκανε ο Δήμος Σερρών, για να «δώσει» χρώμα στα παγκάκια του πεζοδρόμου Κωνσταντίνου Καραμανλή.

Όλα τα παγκάκια κατά μήκος του πεζοδρόμου «απέκτησαν» ένα και μοναδικό χρώμα και συγκεκριμένα έγιναν, μάλλον περίπου ροζ.

Από αισθητικής άποψης, μάλλον, δεν φαίνεται να είναι το χρώμα που ταιριάζει ιδιαίτερα, ωστόσο έγινε μία πρώτη προσπάθεια να «φωτιστεί» ο χώρος και να αποκτήσει έστω λίγο χρώμα.

Κοινοποίηση