145 άτομα εμβολιαστήκαν στη δομή Σερρών

145 άτομα εμβολιάστηκαν χθες στη δομή φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών στις Σέρρες όπως ενημερώνει με ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η διοικητήρια της δομής Δήμητρα Παναγιωτάκη. Κλιμάκιο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας βρέθηκε στη δομή προκειμένου συνεχιστεί το εμβολιαστικό πρόγραμμα στους διαμένοντες.

Διαβάστε αναλυτικά την ανάρτηση της κυρίας Παναγιωτάκη 

«Ημέρα εμβολιασμού διαμενόντων της δομής Σερρών από τον ΕΟΔΥ και σήμερα και πόσες σχετικές σκέψεις στροβιλίζουν άναρχα από το πρωί! Που να σταθώ πρώτα! Στους εργαζόμενους του ΕΟΔΥ , τόσο της οικείας κλινικής, όσο και των Αθηνών, που ξεπέρασαν το εαυτό τους και κάθε προηγούμενο ρεκόρ ημερήσιων εμβολιασμών! 145 άτομα, παρακαλώ, σε ένα πρωί! 145 ακόμη “μετανάστες”, χαμηλού μορφωτικό επιπέδου, διαφορετικών εθνικοτήτων, που μας εμπιστεύτηκαν και που περίμεναν υπομονετικά την σειρά τους, γιατί ήξεραν, ότι αυτό είναι το σωστό και το υπεύθυνο για αυτούς και τους συνανθρώπους τους μέσα κι έξω από την Δομή. Συγχαρητήρια σε όλους!#EODY#serrescamp#the bestcamp# Η περήφανη Διοικητήρια της Δομής “ΜΙΣ ΑΝΟΣΙΑ”!!!! ( κλεμμένο αλλά το λάτρεψα!)».

Κοινοποίηση