Του Γιώργου Δαμιανίδη
“Κάνουμε σήμερα, ένα ακόμα βήμα στο ταξίδι προς την Αναγέννηση της Lancia. Η Lancia είναι η μάρκα των όμορφων ιταλικών αυτοκινήτων, των ναυαρχίδων για τους ηγέτες του κράτους, και των θριαμβευτών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι του 70 και του 90. Η Lancia Pu+Ra HPE, το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της νέας εποχής, και μία πραγματική Lancia τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Ενσωματώνει όλα εκείνα τα χρακτηριστικά που έκαναν τη μάρκα διάσημη σε όλο τον κόσμο: αυθεντικότητα και ριζοσπαστικότητα, κομψότητα και έντονα γεωμετρικό design.
H Lancia Pu+Ra HPE αποτελεί μία ξεκάθαρη απόδειξη για το πώς θα είναι τα καινούργια αυτοκίνητα της Lancia, σε ότι αφορά το design, την καινοτομία και την τεχνολογία. Επιπλέον, ως αποτέλεσμα της συνεργασίας με το διάσημο οίκο Cassina, με τον οποίο μας ενώνουν πάνω από εκατό χρόνια ιστορίας και κοινών αξιών, όπως είναι το Ιταλικό στυλ, η βιωσιμότητα και η καινοτομία, η οδήγηση μίας Lancia Pu+Ra HPE γίνεται πραγματική απόλαυση για κάποιον που αισθάνεται ότι βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού του!
Και να προσθέσω ότι, τώρα που η Lancia Pu+Ra HPE φτάνει στην Ευρώπη, είναι μια ακόμα ιστορική στιγμή. Τον Μάιο του 2022, προσλάβαμε πέντε Brand Managers για τις χώρες που συμμετέχουν στη διεθνή διαδικασία αναγέννησης, με την Πορτογαλία να προστίθεται στη συνέχεια. Το Φεβρουάριο του 2023 στη Lancia Design Day, αποκαλύψαμε το νέο λογότυπο και παρουσιάσαμε τη νέα Εταιρική Ταυτότητα, ενώ τον περασμένο Απρίλιο κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Σχεδίου στο Μιλάνο, παρουσιάσαμε το concept. Και τώρα, η Lancia Pu+Ra HPE θα γυρίσει την Ευρώπη, όντας το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της μάρκας: Η Lancia επιστρέφει και το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι η ζωντανή απόδειξη αυτού!”, δηλώνει ο CEO της Lancia, Luca Napolitano.
Ήδη βρίσκεται στον αέρα, το βίντεο του CEO της μάρκας Luca Napolitano στο τιμόνι μίας Lancia Pu+Ra HPE, του 100% ηλεκτρικού μανιφέστου της μάρκας. Ένα έτοιμο για οδήγηση μοντέλο, με εντυπωσιακό, αποδοτικό και αεροδυναμικό αμάξωμα, το πρωτότυπο αυτό της Lancia ενσαρκώνει το όραμα της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια, όσον αφορά το διαχρονικό design, το «home feeling» στο εσωτερικό του, τη βιωσιμότητα, την ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία.
Το βίντεο κυκλοφόρησε ταυτόχρονα με ένα ουσιαστικό βήμα για το επαναλανσάρισμα της μάρκας εκτός Ιταλίας. Η περιοδεία της Lancia Pu+Ra HPE στην Ευρώπη τις επόμενες εβδομάδες, θα δώσει στους λάτρεις της την ευκαιρία να δουν από κοντά το όραμα της μάρκας για τα επόμενα 10 χρόνια: το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στις αγορές που λαμβάνουν μέρος στη διαδικασία διεθνοποίησης της μάρκας, με στόχο να αναθερμάνει την επιθυμία, την αξιοπιστία και την φήμη της μάρκας, στην ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων.
Ο οδικός χάρτης της Lancia
Η Lancia διαθέτει έναν σταθερό και φιλόδοξο οδικό χάρτη, όπου ήδη σημειώνεται ταχεία πρόοδος ακολουθώντας πιστά τα βήματα που προβλέπονται από το στρατηγικό σχέδιο της Stellantis με τον τίτλο «Dare Forward». Ο στόχος του είναι το διεθνές επαναλανσάρισμα της μάρκας, εστιάζοντας σε τρεις θεμελιώδεις πυλώνες: εξηλεκτρισμός, ποιότητα και βιωσιμότητα.
Μετά τα πολλά σημαντικά κεφάλαια που γράφτηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, το πλάνο της αναγέννησης της Lancia, συνεχίζεται τώρα με την πραγματική είσοδο της μάρκας στις έξι χώρες, οι οποίες αποτελούν μέρος των πρώτων βημάτων στα σχέδια του επαναλανσαρίσματος εκτός Ιταλίας: μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024, η μάρκα θα έχει παρουσία στην Ευρώπη μέσα απο ένα δίκτυο 70 νέων αντιπροσωπειών, σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Το ταξίδι προχωρά με αλματώδεις ρυθμούς, και ήδη από τους πρώτους μήνες έχουν υπογραφεί οι 40 πρώτες επιστολές εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Η διαδικασία ανανέωσης του μοντέλου διανομής θα ολοκληρωθεί έγκαιρα σε ολόκληρο το δίκτυο του εξωτερικού, ώστε να είναι όλα έτοιμα για το λανσάρισμα του Νέου Ypsilon. Στη συνέχεια, αναμένεται το 50% των πωλήσεων του μοντέλου, να είναι διαδικτυακές.
Το νέο, αποτελεσματικό και καινοτόμο μοντέλο διανομής, περιλαμβάνει επιλεγμένο αριθμό αντιπροσώπων και βασίζεται σε μια θεμελιώδη ιδέα της αναγέννησης της Lancia: την ασυμβίβαστη ποιότητα. Οι νέοι εκθεσιακοί χώροι θα προσφέρουν στους πελάτες μια εντελώς καθηλωτική εμπειρία, τόσο online όσο και off line, αντανακλώντας το «home feeling», χάρη στη χρήση υλικών, χρωμάτων και λεπτομερειών που αντλούν έμπνευση από την ιταλική αρχιτεκτονική και το Ιταλικό design.
Ως μέρος του 10ετούς στρατηγικού της πλάνου, η Lancia προγραμματίζει την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων, ένα κάθε δύο χρόνια, αρχής γενομένης από το 2024 με την παρουσίαση του Νέου Ypsilon. Από το 2026, η Lancia θα λανσάρει μόνο 100% ηλεκτρικά μοντέλα και, από το 2028, θα πουλά μόνο 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το στρατηγικό της πλάνο, δίνει μεγάλη προσοχή στη βιωσιμότητα, όπως αυτό αποδεικνύεται από τη χρήση καινοτόμων υλικών: το 50% των επιφανειών που θα έρχονται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι, θα αποτελείται από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.