Η Hyundai υπογραμμίζει τη δύναμη των pixels στη σχεδίαση των φωτιστικών στοιχείων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Του Γιώργου Δαμιανίδη

Η Hyundai Motor Companyδημιούργησε την ταινία «Pixel by Pixel», ως μέρος μιας διαδικτυακής καμπάνιας που παρουσιάζει τη σχεδιαστική υπογραφήParametricPixel της αναγνωρισμένης γκάμας ηλεκτροκίνητων(EV) οχημάτων της με πνευματώδη, αντισυμβατικό και ισχυρό τρόπο.

Η σχεδιαστική καμπάνια «Pixel by Pixel» προβάλλεται στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της Hyundai Motor παγκοσμίως. Η ταινία εμπνέεται από τη μοναδική ιστορία του pixel ως κοινό νήμα που συνδέει την προηγούμενη (αναλογική), την παρούσα και τη μελλοντική (ψηφιακή) εποχή. Ως εκ τούτου, το pixel αντιπροσωπεύει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων της Hyundai Motor και το όραμα της εταιρείας να δημιουργήσει μελλοντικά οχήματα αντλώντας έμπνευση από την κληρονομιά της.

«Στοχεύοντας να γίνουμε σημείο αναφοράς στην εποχή των ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων, θέλουμε να οπτικοποιήσουμε αυτή τη μνημειώδη αλλαγή και το πώς επηρέασε την εμβληματική σχεδίαση της μάρκας IONIQ» δήλωσε ο κ. SangYup Lee, Executive Vice President και Headτου Hyundai & Genesis Global Design. «Πιστεύωότιταpixels που εμπνέονται από το Hangul (Κορεατικό αλφάβητο) έχουν ενσωματώσει το δημιουργικό μας πνεύμα και παρέχουν ένα κοινό νήμα που συνδέει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον ως σύμβολο για όλες τις γενιές».

Η Hyundai Motor παρουσίασε για πρώτη φορά τη σχεδίαση Parametric Pixel στο πρωτότυπο μοντέλο EV «45», τον προκάτοχο και την έμπνευση για το IONIQ 5, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) 2019, καθιστώντας την πρώτη μάρκα αυτοκινήτων που εφάρμοσε το pixellight ως μέρος μια συνεπούς σχεδιαστικής γλώσσας στα ηλεκτροκίνητα (EV) οχήματά της. Η καμπάνια «Pixel by Pixel» γιορτάζει αυτή την καινοτομία.

Τα ParametricPixels αντιπροσωπεύουν την σχεδιαστική ταυτότητα όλων των ηλεκτρικών οχημάτων Hyundai. Είναι ενσωματωμένα τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος των IONIQ 5 και IONIQ 6, των τριπλών νικητών των βραβείων World Car of theYear, World Electric Vehicle και World Car Design of the Year 2022 και 2023 αντίστοιχα. Τα μπροστινά φώτα με parametricpixelsπαρέχουν μια αδιαμφισβήτητα μοναδική σχεδιαστική υπογραφή στη γκάμα των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων της εταιρείας. Αυτές οι μικρές κυβικές φωτεινές ομάδες εμφανίζονται επίσης στο πίσω μέρος του οχήματος και στο εσωτερικό της πόρτας φόρτισης για να επιδεικνύουν την κατάσταση φόρτισης.

«Μπορούμε να πούμε ότι η δύναμη του pixel αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας μας – Πρόοδος για τον Άνθρωπο – καθώς οραματιζόμαστε τις μελλοντικές μετακινήσεις παίρνοντας μια ουσιαστική έμπνευση από το παρελθόν και την κληρονομιά μας» δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Senior Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε πώς το pixel συνδέει την εποχή και την ανθρωπότητα και πώς έχει γίνει βασικό δόγμα της σχεδιαστικής μας ταυτότητας μέσω της ταινίας «Pixel by Pixel» που βασίζεται στο διασκεδαστικό και αντισυμβατικό δημιουργικό έργο που στοχεύει τη Gen Z».

Αφήγηση της ιστορίας των pixels μέσω του χορού

Η ταινία «Pixel by Pixel» περιστρέφεται γύρω από μια χορογραφημένη παράσταση στην οποία κάθε χορευτής συμβολίζει ένα μεμονωμένοpixel, που χαρακτηρίζεται από έναν κύβο LED στο κεφάλι του. Σε όλη την ταινία, αναπτύσσεται η απρόσκοπτη σύνδεση της ανθρώπινης τέχνης και της τεχνολογικής καινοτομίας καθώς οι χορευτές περιηγούνται με χάρη στα χρονικά της ιστορίας των pixels για να μεταφέρουν επιδέξια τον θεατή σε ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, αποκαλύπτοντας μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές στην εξέλιξη του pixel.

Σε μια μαγευτική οθόνη τρεις χορευτές pixel που φορούν κόκκινους, πράσινους και μπλε κύβους LED παρουσιάζουν τη μοναδική τους χορογραφία. Καθώς οι κόκκινοι και πράσινοι χορευτές εναρμονίζουν τις κινήσεις τους, ένα ζωηρό κιτρινωπό φως αναδύεται, δημιουργώντας ένα εκπληκτικό σκηνικό σε μια LED οθόνη. Η άφιξη του μπλε χορευτή και η επακόλουθη σύγκρουσή τους έχουν ως αποτέλεσμα τον σχηματισμό ενός ενιαίου λευκού κύβου.

Η ταινία «Pixel by Pixel» αναδεικνύει το μήνυμα ότι η συλλογική ισχύς πολλαπλώνpixelsόχι μόνο αποδίδει ένα φάσμα φρέσκων χρωμάτων, αλλά δημιουργεί επίσης μια πολύ ισχυρή δύναμη, φωτίζοντας μια ακόμη πιο φωτεινή πορεία εμπρός. Αυτό το καθηλωτικό οπτικό ταξίδι αντηχεί βαθιά με το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: «Έναpixel μπορεί μόνο να αναβοσβήνει, περισσότεραpixelsμαζί μπορούν να δημιουργήσουν κάτι εξαιρετικό».

Ο συμβολικός λευκός κύβος φέρνει στη συνέχεια στο επίκεντρο ένα νοσταλγικό παιχνίδιPong, που θυμίζει το αγαπημένο βιντεοπαιχνίδι με θέμα το πινγκ-πονγκ που κάποτε κοσμούσε τους πρώτους υπολογιστές στην αυγή της ψηφιακής εποχής. Αυτή η μαγευτική οπτική αφήγηση υπογραμμίζει την αμετάβλητη αρχή πίσω από τις σημερινές ψηφιακές έγχρωμες οθόνες, υπονοώντας ότι το pixel μπορεί να αποτελέσει μια σύνδεση με διαφορετικές εποχές.

Προς το τέλος της ταινίας, ο θεατής βυθίζεται στη δυναμική και φουτουριστική ατμόσφαιρα από την πόλη του αύριο και στα όμορφαpixelsφώτα του concept SEVEN της Hyundai Motor.

Κοινοποίηση