Σοβαρό ζήτημα στη διεκπεραίωση οικονομικών συναλλαγών αναδεικνύει η Ένωση Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Αλιστράτης

(Φωτογραφία αρχείου)

Ένα σοβαρό ζήτημα στη διεκπεραίωση οικονομικών συναλλαγών αναδεικνύει η Ένωση Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Αλιστράτης και αφορά στη λειτουργία του ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.

Με επιστολή της προς τους Βουλευτές του νομού Σερρών, η Ένωση επισημαίνει πως το εν λόγω μηχάνημα είναι και το μοναδικό που μπορεί να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων, είναι εξαιρετικά παλαιάς τεχνολογίας και δυστυχώς εξυπηρετεί μόνο τη διαδικασία ανάληψης και όχι κατάθεσης χρημάτων.

Η Ένωση επισημαίνει πως αυτό δυσχεραίνει σε εξαιρετικό βαθμό τη διαδικασία των οικονομικών συναλλαγών των τοπικών επαγγελματιών, που δε μπορούν να προχωρήσουν σε καταθέσεις, με αποτέλεσμα να αδειάζουν οι λογαριασμοί και να καθίστανται αδύνατες οι όποιες εξ’ αποστάσεως εμπορικές συναλλαγές, ενώ συν τοις άλλοις, το μηχάνημα είναι τόσο παλιό που έχουν σημειωθεί πολλά περιστατικά καταστροφής των καρτών με την εισαγωγή τους σε αυτό.

Αναλυτικά, στην επιστολή της Ένωσης Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Αλιστράτης αναφέρονται τα εξής:
«Αξιότιμοι,
Δια της παρούσης επιστολής, ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΒΕ Αλιστράτης επιθυμούν να σας γνωστοποιήσουν ένα σημαντικό ζήτημα που απασχολεί τους επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής μας και αποτελεί σημαντική αγκύλωση για τη διεκπεραίωση των οικονομικών μας συναλλαγών.

Το Αυτοματοποιημένο Ταμειακό Μηχάνημα (ATM) που βρίσκεται στην Αλιστράτη και ανήκει στην Τράπεζα Πειραιώς, το οποίο σημειωτέον είναι και το μοναδικό που μπορεί να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής σε ακτίνα πολλών χιλιομέτρων, είναι εξαιρετικά παλαιάς τεχνολογίας και δυστυχώς εξυπηρετεί μόνο τη διαδικασία ανάληψης και όχι κατάθεσης χρημάτων. Αυτό όπως αντιλαμβάνεστε δυσχεραίνει σε εξαιρετικό βαθμό τη διαδικασία των οικονομικών συναλλαγών των τοπικών επαγγελματιών, που δε μπορούν να προχωρήσουν σε καταθέσεις, με αποτέλεσμα να αδειάζουν οι λογαριασμοί και να καθίστανται αδύνατες οι όποιες εξ’ αποστάσεως εμπορικές συναλλαγές. Συν τοις άλλοις, το μηχάνημα είναι τόσο παλιό που έχουν σημειωθεί πολλά περιστατικά καταστροφής των καρτών με την εισαγωγή τους σε αυτό.

Αν και έχουμε καταθέσει επανειλημμένως τα παράπονά μας στη Δ/νση της Τράπεζας Πειραιώς, απευθυνόμενοι στο Υποκατάστημα της Νέας Ζίχνης, ωστόσο η απάντηση που λάβαμε ήταν πως τα εν λόγω μηχανήματα αυτόματης ανάληψης έχουν πολύ μεγάλο κόστος για αντικατασταθούν και δεν υπάρχει ανάλογη πρόθεση από την τράπεζα, εκτός αν βρεθεί διαθέσιμο μηχάνημα από κάποιο υποκατάστημα της Τράπεζας που έχει κλείσει.

Μέχρι τότε οι επαγγελματίες της Αλιστράτης θα πρέπει για να διεκπεραιώσουν τις οικονομικές τους συναλλαγές να πάνε είτε στην Προσοτσάνη, είτε στη Δράμα, είτε στη Νέα Ζίχνη, δαπανώντας και επιπλέον κόστος για τη μετακίνησή τους, αλλά και πολύτιμο χρόνο.
Με δεδομένο ότι το τοπικό μας επιχειρείν ήδη στενάζει, με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ντόπιοι επαγγελματίες να είναι ήδη πολλά και συνυφασμένα με τις στερήσεις που υφιστάμεθα ως απομακρυσμένο άκρο του Νομού Σερρών, αντιλαμβάνεστε πως η παραπάνω κοστοβόρα-χρονοβόρα διαδικασία κρίνεται ως εξαιρετικά άδικη και ένα επιπλέον βαρίδιο, όχι μόνο για τους επαγγελματίες, αλλά και για όλους τους κατοίκους της περιοχής μας, που αντιμετωπίζονται ως πολίτες β’ κατηγορίας.
Με όλο το σεβασμό ζητούμε τη συνδρομή και παρέμβασή σας για την επίλυση τους θέματος».

Κοινοποίηση