
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων έψαλαν σήμερα στο Δήμαρχο Ηράκλειας Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη, τα παιδιά του 1ου & 2ου Δημοτικού σχολείου Ηράκλειας.
Ο Δήμαρχος Ηράκλειας καλωσόρισε τα παιδιά και τους δασκάλους τους, τους ευχήθηκε «καλές γιορτές» και τους ευχαρίστησε προσφέροντάς τους διάφορα γλυκά.




















