
Τα πρώτα κάλαντα των Χριστουγέννων έψαλλαν στο Δημαρχείο Εμμανουήλ Παππά οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Χρυσού.
Τους μαθητές και τις μαθήτριες υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Παππά Δημήτρης Νότας, ο οποίος ευχήθηκε στους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς «Καλά Χριστούγεννα»!























