Ο Δήμαρχος Ηράκλειας Κλεάνθης Κοτσακιαχίδης, ανακοίνωσε του νέους αντιδημάρχους, στο Δήμο Ηράκλειας. Η θητεία των αντιδημάρχων διαρκεί από 04-01-2025 μέχρι 04-01-2026.
Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Ηράκλειας ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της παράταξης του Δημάρχου ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ηράκλειας με θητεία από 04-01-2025 μέχρι 04-01-2026 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
1. τον κ. Δήμο Κοσμίδη του Ναπολέοντα καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Λειτουργιών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος ΚΕΠ της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω Τμήμα.
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Υποστήριξης των Συλλογικών Πολιτικών Οργάνων του Δήμου και Πρωτοκόλλου της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω Τμήμα.
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω Τμήμα, εκτός από την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω Τμήμα, εκτός από τις παρακάτω αρμοδιότητες:
o Την πρόσληψη – διορισμό και απόλυση ανθρώπινου δυναμικού.
o Τις αρμοδιότητες που ασκεί ο Δήμαρχος ως πειθαρχικός Προϊστάμενος των υπαλλήλων του Δήμου.
o Τη χορήγηση πάσης φύσεως αδειών στους υπαλλήλους του Δήμου.
o Τις μετακινήσεις εκτός έδρας στο εσωτερικό και εξωτερικό όλων των υπαλλήλων του Δήμου.
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Μισθοδοσίας, του Τμήματος Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας, του Τμήματος Ταμείου, του Τμήματος Προμηθειών και Διαχείρισης Υλικών της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με τα παραπάνω Τμήματα, εκτός από τις αρμοδιότητες που ασκεί ο Δήμαρχος σύμφωνα με το άρθρο 204 παρ.2 του ν. 4555/2018 (Α΄133).
• Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
• Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος.
• Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους του Δήμου Ηράκλειας.
• Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Τεχνολογιών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω Τμήμα.
• Την παρακολούθηση θεμάτων διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
• Τη λειτουργία του προγράμματος «Διαύγεια».
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτόν αρμοδιότητες.
2. τον κ. Αναστάσιο Νεολιαντζή του Πασχάλη καθ΄ύλην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Μέριμνας, Ισότητας, Υγείας και Φυτικής Παραγωγής και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω τμήμα.
Ιδίως:
o Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της κοινωνικής πολιτικής.
o Την εποπτεία και ευθύνη των δομών «Βοήθεια στο Σπίτι» και «Κέντρο Κοινότητας» και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με αυτές.
o Την εποπτεία και ευθύνη των Κ.Α.Π.Η. και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με αυτά.
o Το σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών ισότητας των φύλων.
o Τη μέριμνα για την προστασία της δημόσιας υγείας.
• Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Ηράκλειας μόνο για θέματα Γεωργίας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το συγκεκριμένο τμήμα για τα παραπάνω θέματα.
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτόν αρμοδιότητες.
– κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Στρυμονικού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Στρυμονικού.
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Στρυμονικού σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Στρυμονικού.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Στρυμονικού.
• Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Στρυμονικού, σε κατάσταση καλής λειτουργίας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την εποπτεία της κίνησης των οχημάτων που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο του Στρυμονικού σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Τη συνεργασία με τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων της δημοτικής ενότητας Στρυμονικού για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων που βρίσκονται εντός των ορίων της δημοτικής ενότητας Στρυμονικού σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της δημοτικής ενότητας Στρυμονικού. καθώς και την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο και με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν.
• Την εποπτεία του προσωπικού που παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας Στρυμονικού σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Στρυμονικού.
3. την κ. Αναστασία (Νατάσα) Χαλκίδου του Παναγιώτη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, του Τμήματος Παιδικής Μέριμνας και Δημιουργικής Απασχόλησης, του Τμήματος Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουριστικής Προβολής της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής, Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με τα παραπάνω τμήματα. Ιδίως:
o Τη μέριμνα για τους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με αυτούς.
o Τη μέριμνα για τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, για τα ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΑμεΑ και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με αυτά.
o Τη διοργάνωση και εφαρμογή πολιτιστικών προγραμμάτων.
o Τη διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων.
o Τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
o Την οργάνωση και εφαρμογή προγραμμάτων για τους νέους.
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτήν αρμοδιότητες.
4. τον κ. Χρήστο Μπαλάσκα του Ευαγγέλου καθ΄ύλην Αντιδήμαρχο Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Αδειοδοτήσεων, Ζωικής Παραγωγής και Αλιείας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το συγκεκριμένο Τμήμα εκτός από τα θέματα Γεωργίας και τα θέματα προστασίας και διαχείρισης αδέσποτων ζώων.
Ιδίως:
o Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
o Την έκδοση των αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
o Τη λειτουργία Δημοτικών, Λαϊκών Αγορών και Εμποροπανηγύρεων.
o Την άσκηση υπαίθριων και γενικότερα εμπορικών δραστηριοτήτων καθώς και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.
o Τη λειτουργία μουσικής και μουσικών οργάνων.
o Τη μέριμνα για την ανάπτυξη και προστασία της ζωικής παραγωγής, της κτηνοτροφίας και αλιείας.
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτόν αρμοδιότητες.
– κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Ηράκλειας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Ηράκλειας.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Ηράκλειας.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Ηράκλειας.
• Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Ηράκλειας, σε κατάσταση καλής λειτουργίας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων που βρίσκονται εντός των ορίων της δημοτικής ενότητας Ηράκλειας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της δημοτικής ενότητας Ηράκλειας. καθώς και την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο και με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν.
• Τη συνεργασία με τους Προέδρους των κοινοτήτων της δημοτικής ενότητας Ηράκλειας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
5. τον κ. Κωνσταντίνο Αραμπατζή του Θεοδώρου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων – Υποδομών και Παιδικών Χαρών και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Τεχνικών Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω Τμήμα εκτός από την επέκταση, συντήρηση, επισκευή και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού οδών και υπαίθριων χώρων.
• Την ευθύνη των παιδικών χαρών του δήμου Ηράκλειας.
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτόν αρμοδιότητες.
6. τον κ. Ιερουσαλήμ (Μίμη) Πατούση του Παναγιώτη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Αποκομιδής Απορριμμάτων και Διαχείρισης-Συντήρησης Οχημάτων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω τμήμα.
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτόν αρμοδιότητες.
7. τον κ. Ιωάννη Αβραμίδη του Ιωάννη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Ηλεκτροφωτισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πρασίνου της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω Τμήμα.
• Την επέκταση, συντήρηση, επισκευή και βελτίωση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού οδών και υπαίθριων χώρων.
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτόν αρμοδιότητες.
– κατά τόπον Αντιδήμαρχο για τη Δημοτική Ενότητα Σκοτούσσας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας Σκοτούσσας.
• Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Σκοτούσσας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Σκοτούσσας.
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Σκοτούσσας.
• Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Σκοτούσσας, σε κατάσταση καλής λειτουργίας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την εποπτεία της κίνησης των οχημάτων που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο της Σκοτούσσας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Τη συνεργασία με τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων της δημοτικής ενότητας Σκοτούσσας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
• Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων που βρίσκονται εντός των ορίων της δημοτικής ενότητας Σκοτούσσας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της δημοτικής ενότητας Σκοτούσσας. καθώς και την αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο και με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν.
• Την εποπτεία του προσωπικού που παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας Σκοτούσσας σε συνεργασία με τον καθ΄ύλην αρμόδιο Αντιδήμαρχο.
• Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Σκοτούσσας.
8. τον κ. Σωτήριο Βατμανίδη του Ιωάννη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας και Προστασίας – Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
• Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ηράκλειας και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το παραπάνω τμήμα. Ιδίως:
o Την ευθύνη και το σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας της περιοχής του Δήμου.
o Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας.
• Την εποπτεία και ευθύνη του Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Ηράκλειας μόνο για θέματα προστασίας και διαχείρισης αδέσποτων ζώων και τις αρμοδιότητες που έχουν σχέση με το συγκεκριμένο τμήμα για τα παραπάνω θέματα.
Ιδίως:
o Τη μέριμνα και τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
o Την υλοποίηση, λειτουργία και εποπτεία του όλου συστήματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων.
• Την υπογραφή των συμβάσεων, των εγγράφων, των αποφάσεων, των αδειών, των πιστοποιητικών, των βεβαιώσεων, των δικαιολογητικών και γενικά των πράξεων των σχετικών με το αντικείμενο των υπηρεσιών που εποπτεύει (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ του Δήμου) και με τις μεταβιβαζόμενες σε αυτόν αρμοδιότητες.
Επίσης, ο Δήμαρχος Ηράκλειας αναθέτει σε όλους τους Αντιδημάρχους του Δήμου Ηράκλειας να βεβαιώνουν το γνήσιο της υπογραφής και να επικυρώνουν φωτοαντίγραφα και αντίγραφα εγγράφων.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος:
1. του Αντιδημάρχου κ. Δήμου Κοσμίδη του Ναπολέοντα τις αρμοδιότητές του ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Αναστασία (Νατάσα) Χαλκίδου του Παναγιώτη
2. του Αντιδημάρχου κ. Αναστασίου Νεολιαντζή του Πασχάλη τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σωτήριος Βατμανίδης του Ιωάννη
3. της Αντιδημάρχου κ. Αναστασίας (Νατάσας) Χαλκίδου του Παναγιώτη τις αρμοδιότητές της ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δήμος Κοσμίδης του Ναπολέοντα
4. του Αντιδημάρχου κ. Χρήστου Μπαλάσκα του Ευαγγέλου τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιερουσαλήμ (Μίμης) Πατούσης του Παναγιώτη
5. του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Αραμπατζή του Θεοδώρου τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Σωτήριος Βατμανίδης του Ιωάννη
6. του Αντιδημάρχου κ. Ιερουσαλήμ (Μίμη) Πατούση του Παναγιώτη τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Αβραμίδης του Ιωάννη
7. του Αντιδημάρχου κ. Ιωάννη Αβραμίδη του Ιωάννη τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Ιερουσαλήμ (Μίμης) Πατούσης του Παναγιώτη
8. του Αντιδημάρχου κ. Σωτηρίου Βατμανίδη του Ιωάννη τις αρμοδιότητές του ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Αραμπατζής του Θεοδώρου.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δήμος Κοσμίδης του Ναπολέοντα, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ιερουσαλήμ (Μίμη) Πατούση του Παναγιώτη.
Ορίζει από τους Αντιδημάρχους τον κ. Αναστάσιο Νεολιαντζή του Πασχάλη, την κ. Αναστασία (Νατάσα) Χαλκίδου του Παναγιώτη, τον κ. Κωνσταντίνο Αραμπατζή του Θεοδώρου, τον κ. Ιερουσαλήμ (Μίμη) Πατούση του Παναγιώτη, τον κ. Ιωάννη Αβραμίδη του Ιωάννη και τον κ. Σωτήριο Βατμανίδη του Ιωάννη ως έμμισθους Αντιδημάρχους και τους κ. Δήμο Κοσμίδη του Ναπολέοντα και κ. Χρήστο Μπαλάσκα του Ευαγγέλου ως άμισθους Αντιδημάρχους.