Οι Σερραίες και οι Σερραίοι γιόρτασαν τα “Κούλουμα” στο Αθλητικό πάρκο Ομόνοιας

Με σαρακοστιανά εδέσματα, μουσική, χορό και το καθιερωμένο πέταγμα του χαρταετού γιορτάσθηκε η Καθαρά Δευτέρα, στο Αθλητικό Πάρκο της Ομόνοιας, στις Σέρρες.

Πολίτες κάθε ηλικίας βρίσκονται στο Αθλητικό πάρκο της Ομόνοιας, για να γιορτάσουν με φίλους και συγγενείς την Καθαρά Δευτέρα. Σαρακοστιανά εδέσματα, πατροπαράδοτη φασολάδα και λαγάνες προσφέρονται δωρεάν σε όλες και σε όλους από Δήμο Σερρών.

Δεκάδες εντυπωσιακοί χαρταετοί «χρωματίσουν» τον Σερραϊκό ουρανό, καθώς οι συνθήκες ήταν ευνοϊκές για το πέταγμα των χαρταετών.

Οι δημότες και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν γλέντι με το παραδοσιακό συγκρότημα «Καφαντάρδες», με τραγούδι μουσική και χορό.

Κοινοποίηση