Δωρεά του Δήμου Ηράκλειας στο Κ.Υ. Στρυμονικού


Υπολογιστές και εκτυπωτές δώρισε ο Δήμος Ηράκλειας, στο Κέντρο Υγείας Στγρυμονικού, με σκοπό τη διευκόλυνση της λειτουργίας του Κέντρου Υγείας και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών!
Οι υπεύθυνοι του Κέντρου Υγείας εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους προς το Δήμο Ηράκλειας για τη δωρεά.

Ο Δήμαρχος Ηράκλειας Κλεάνθης Κοτσακιαχίδης, αφού επισκέφτηκε το Κέντρο Υγείας Στρυμονικού (αρχές του έτους) και έγινε γνώστης των αιτημάτων που διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία του Κ.Υ. προέβη στη δωρεά τεσσάρων ολοκληρωμένων σετ υπολογιστών (Η/Υ, οθόνη, πληκτρολόγια, ποντίκια και εκτυπωτές).

Η δωρεά έγινε με την υπ’ αριθμ 40/2025 Απόφαση Δημοτικής Επιτροπής η οποία έγινε δεκτή με την υπ’ αριθμ. 14143/08-04-2025 απόφαση του Διοικητή της 4ης ΥΠΕ. Η παράδοση των παραπάνω πραγματοποιήθηκε στις 16 Απριλίου 2025 από τον Αντιδήμαρχο κ. Αναστάσιο Νεόλιαντζη στον Διευθυντή του Κέντρου Υγείας Στρυμονικού κ. Βασίλειο Γκόλια. Ο Δήμος Ηράκλειας θα συνεχίσει την προσπάθεια κάλυψης των αναγκών στα Κέντρα Υγείας Ηράκλειας και Στρυμονικού.

Κοινοποίηση