
Ο χείμαρρος του Κουπατσιανού, στη Βεργή Βισαλτίας, είναι από τα πλέον δημοφιλή μέρη, για τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς.
Και φέτος απευθύνεται κάλεσμα προς τον κόσμο, να γιορτάσουν την Πρωτομαγιά στον Κουπατσιανό, «εκεί που ανθίζει η εμπειρία και σκέφτεσαι ξανά σαν παιδί» όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Στη σχετική πρόσκληση επισημαίνονται τα εξής:
«📍Εδώ η Πρωτομαγιά είναι ακόμη όπως πρέπει: γιορτή της φύσης, της απλότητας, της ζωής.
📍Ξεκουράσου εκεί που δεν είναι τίποτα στημένο. Στον Κουπατσιανό, η αυθεντικότητα δεν χρειάζεται φίλτρα.
📍Καπνός, ποτάμι και θέα – αυτή είναι η δική μας γιορτή.
📍Μόλις 30 λεπτά από τη πόλη των Σερρών και 15 από τη Νιγρίτα.
📍 Από το σημείο που σας κοινοποιήσαμε, συνεχίστε ευθεία στην πορεία προς το βουνό της Βέργης. Μην στρίψετε προς την ιρλανδική διάβαση.
Σου το υπογράφουμε: θα είναι η πιο ωραία Πρωτομαγιά σου! Λοιπόν.. τι λες; Πάμε Κουπατσιανό;».




















