
Άνοιξε τις «πύλες» της η 1η Ανθοκομική Έκθεση του Δήμου Σιντικής, η οποία πραγματοποιείται στην καρδιά του Σιδηροκάστρου. Πρόκειται για πρωτοβουλία του Δήμου που στοχεύει στην ανάδειξη της ανθοκομίας και την ενίσχυση της σχέσης των πολιτών με το φυσικό περιβάλλον.
Η έκθεση φιλοξενεί πληθώρα λουλουδιών και φυτών, με επισκέπτες κάθε ηλικίας να έχουν την ευκαιρία να περιηγηθούν ανάμεσα σε πάγκους γεμάτους λουλούδια με έντονα χρώματα και μοναδικές μυρωδιές, επιλέγοντας τα ιδανικά για να στολίσουν τόσο εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς χώρους των σπιτιών τους.
Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή για το κοινό έως την Κυριακή 18 Μαΐου 2025.
Οι ώρες λειτουργίας της ανθοέκθεσης είναι από τις 10:00 το πρωί έως τις 22:00




















