Κάτω Αμπέλα: Εκδήλωση μνήμης και τιμής για τα 353.000 θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων (Βίντεο)

Ο Εξωραϊστικός Πολιτιστικός Σύλλογος της Κάτω Αμπέλας και οι κάτοικοι του χωριού τίμησαν τα θύματα της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Το απόγευμα του Σαββάτου 17 Μαΐου 2025, τελέσθηκε τρισάγιο από τον πατέρα Παύλο Κοσμίδη και κατάθεση στεφάνου στο μνημείο των Ποντίων.

Ακολούθησε ενός λεπτού σιγή, στη μνήμη των 353.000 θυμάτων της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.

Νωρίτερα, ο Κωνσταντίνος Μουμτζίδης έπαιξε με την ποντιακή λύρα το τραγούδι “Την Πατρίδα μ’ έχασα…”.

Κοινοποίηση