Σε «μαύρο» χάλι ο δρόμος Προμαχώνα- Θεσσαλονίκης, αλλά τα διόδια… διόδια- Η Εγνατία Οδός Α.Ε. «εγκληματεί» απέναντι στους πολίτες (Βίντεο)


Της Ζωής Χειμωνίδου- Infonews24

Η ανταποδοτικότητα είναι, σε κανονικές συνθήκες, η ουσία και το νόημα της «ύπαρξης» και λειτουργίας των σταθμών διοδίων. Πληρώνουν, δηλαδή, οι οδηγοί στην εταιρεία και η εταιρεία έχει την υποχρέωση να συντηρεί και να διατηρεί τους δρόμους στην καλύτερη κατάσταση.

Ωστόσο, ο λόγος «ύπαρξης» αρκετών σταθμών διοδίων, φαίνεται να είναι αποκλειστικά εισπρακτικός, αφού οι δρόμοι όχι απλά δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση, αλλά σε πολλά σημεία έχουν να συντηρηθούν ίσως και από την ημέρα που κατασκευάσθηκαν.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και το κομμάτι της Εγνατίας Οδού Προμαχώνα- Θεσσαλονίκης, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι και συγκεκριμένα στις λεγόμενες «στροφές», το οδόστρωμα είναι σε πολύ κακή κατάσταση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των οδηγών και για την πρόκληση φθορών στα οχήματα.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους, ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών Παναγιώτης Σπυρόπουλος διευκρίνισε καταρχάς πως το κομμάτι Προμαχώνα- Θεσσαλονίκης είναι αρμοδιότητας της Εγνατίας Οδού και πρόσθεσε: «Από τα χρήματα των διοδίων εμείς δεν παίρνουμε ούτε ένα ευρώ. Έχει την υποχρέωση, όμως, η πολιτεία να μην αγνοεί τις Σέρρες, γιατί αυτή τη στιγμή την αγνοεί».

Όπως ανέφερε ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών έχει στείλει επανειλημμένα έγγραφα προς τη Δοίκηση της Εγνατίας Οδού Α.Ε. και δεν έχει λάβει την παραμικρή απάντηση, ενώ πρόσθεσε με έμφαση «είναι ντροπή αυτό που γίνεται».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών αναφέρθηκε και στο μείζον θέμα της χωροθέτησης των διοδίων στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, παραδεχόμενος πως υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για τις ζωές των ανθρώπων.

Το ζήτημα ανέδειξε για μία ακόμη φορά το Infonews24 στις 19 Αυγούστου, με αφορμή τα δύο τραγικά δυστυχήματα στα διόδια Πολυμύλου (Κοζάνη) και Ιάσμου (Ξάνθη).

Στο «βωμό» του χρήματος, η Εγνατία Οδός Α.Ε. φαίνεται πως δεν διστάζει να «θυσιάσει» ανθρώπινες ζωές, ενώ η κατάσταση είναι «εγκληματική» και στα διόδια Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, με το Infonews24 να είναι από τα ελάχιστα ΜΜΕ που έχουν αναδείξει και ασχολούνται με το θέμα από το 2021, οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία των διοδίων.

Ο σταθμός βρίσκεται «πάνω» στη στροφή, σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και πολλοί προμηνύουν ότι είναι θέμα χρόνου να συμβεί κάποιο ατύχημα (στην καλύτερη;) ή δυστύχημα (στη χειρότερη).

Από την πρώτη ημέρα, οι διαμαρτυρίες πολιτών ήταν έντονες και μάλιστα εστάλησαν και σχετικές επιστολές προς την Εγνατία Οδό Α.Ε., η οποία μέχρι σήμερα επιλέγει να αγνοεί επιδεικτικά τις διαμαρτυρίες.

Κοινοποίηση