
Το Εργατικό Κέντρο Σερρών και το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Σερρών καλού τους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους, τους ανέργους, τη νεολαία και όλους τους πολίτες των Σερρών να τιμήσουν με την παρουσία τους την 52η επέτειο της ηρωικής εξέγερσης του Πολυτεχνείου.
Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 19:00 το απόγευμα, μπροστά από το κτήριο του Εργατικού Κέντρου Σερρών.
Σε ανακοίνωσή του, το Εργατικό Κέντρο Σερρών αναφέρει: «Η εξέγερση του Νοέμβρη του 1973 παραμένει σύμβολο αγώνα για δημοκρατία, ελευθερία, κοινωνική δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια. Τα μηνύματα του Πολυτεχνείου παραμένουν διαχρονικά και επίκαιρα, σε μια εποχή που οι εργαζόμενοι, οι νέοι και οι πολίτες αντιμετωπίζουν νέες προκλήσεις, ανισότητες και περιορισμούς των δικαιωμάτων τους. Το Πολυτεχνείο ζει, στους αγώνες εμπνέει».




















