«Ταξιδεύοντας στη Βηθλεέμ»: Η Χριστουγεννιάτικη ιστορία από το 12ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών


Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και οι μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης, του 12ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, με την επιμέλεια του εκαιδευτικού τους Στράτου Γεωργιάδη, μας φέρνουν ένα «βήμα» ή μάλλον «άκουσμα» πιο κοντά.

Ετοίμασαν και μας παρουσιάζουν μία όμορφη Χριστουγεννιάτικη ιστορία, με τίτλο «Ταξιδεύοντας στη Βηθλεέμ»,

Συμμετείχαν οι μαθήτριες και οι μαθητές: Ακριτίδου Ελένη, Γιαννακόπουλος Στυλιανός, Γκέκα Μαρία- Άρτεμις, Κατσίκας Πέτρος, Μιχελιού Αναστασία, Ντεληβασίλης Δημήτριος, Παπαφιλίππου Δημήτριος, Παπαφιλίππου Θωμάς, Πέγου Βασιλική, Φιντάνης Χρήστος, Χατζίδου Μαρία, Χατζοπούλου Στυλιανή, Χειμωνίδου Μαρία.

Ακούστε το:

Κοινοποίηση