
Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και οι μαθητές και μαθήτριες της Στ’ τάξης, του 12ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, με την επιμέλεια του εκαιδευτικού τους Στράτου Γεωργιάδη, μας φέρνουν ένα «βήμα» ή μάλλον «άκουσμα» πιο κοντά.
Ετοίμασαν και μας παρουσιάζουν μία όμορφη Χριστουγεννιάτικη ιστορία, με τίτλο «Ταξιδεύοντας στη Βηθλεέμ»,
Συμμετείχαν οι μαθήτριες και οι μαθητές: Ακριτίδου Ελένη, Γιαννακόπουλος Στυλιανός, Γκέκα Μαρία- Άρτεμις, Κατσίκας Πέτρος, Μιχελιού Αναστασία, Ντεληβασίλης Δημήτριος, Παπαφιλίππου Δημήτριος, Παπαφιλίππου Θωμάς, Πέγου Βασιλική, Φιντάνης Χρήστος, Χατζίδου Μαρία, Χατζοπούλου Στυλιανή, Χειμωνίδου Μαρία.
Ακούστε το:




















