
Την 1η Ιανουαρίου 2022 ημέρα Σάββατο και ώρα 11.00, θα τελεσθεί στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό των Μεγάλων Ταξιαρχών Δοξολογία για το Νέο Έτος, στην οποία θα χοροστατήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτας κ.κ. Θεολόγος με τη συμμετοχή ολόκληρου του Ιερού Κλήρου της πόλης.
Επισημαίνεται ότι λόγω των έκτακτων μέτρων που έχουν ληφθεί από την Πολιτεία για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού covid-19, oι εκδηλώσεις θα γίνουν σύμφωνα με τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας. Λόγω των μέτρων η Δεξίωση μετά την Δοξολογία δεν θα πραγματοποιηθεί.
Τελετάρχης ορίστηκε τον κ. Κωνσταντίνο Αργυρίου υπάλληλος της Περ. Ενοτ. Σερρών.




















