Η Κίνα «έριξε πόρτα» σε Ελληνικά κρασιά επειδή είχαν την ονομασία «Μακεδονικά» ;

Πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στη διεθνή έκθεση ProWein, αντιμετώπισαν τα κρασιά της Μακεδονίας, παρά το γεγονός ότι ο μακεδονικός οίνος είναι κατοχυρωμένος προ πολλού ως προϊόν γεωγραφικής ένδειξης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, σύμφωνα με την εκπρόσωπο τύπου της ΝΔ Μαρία Σπυράκη.

Η κ. Σπυράκη υποστήριξε πως με τη συμφωνία των Πρεσπών, η κυβέρνηση άφησε σε εκκρεμότητα για τρία χρόνια το ζήτημα των εμπορικών ονομασιών, των εμπορικών σημάτων και των επωνυμιών για τα προϊόντα της Μακεδονίας μας.

«Οι Ελληνικές επιχειρήσεις καταβάλλουν ήδη το κόστος αυτής της επιζήμιας συμφωνίας. Σήμερα, χωρίς να αποκαλύψουμε το όνομα της επιχείρησης, σας ενημερώνω ότι έχουμε στη διάθεση μας απόρριψη από την πλευρά της Κίνας αιτήματος ελληνικής εταιρείας για τη χρήση του όρου ‘μακεδονικός’ για τα προϊόντα της, με το αιτιολογικό ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς την άδεια της γειτονικής χώρας. Η απόρριψη έχει ημερομηνία 23 Φεβρουαρίου 2019,» τόνισε η κ. Σπυράκη.

Κοινοποίηση