Τα πρώτα κάλαντα των Χριστουγέννων στο Δήμαρχο Εμμανουήλ Παππά


Τα πρώτα κάλαντα των Χριστουγέννων έψαλλαν στο Δημαρχείο Εμμανουήλ Παππά οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Χρυσού.
Τους μαθητές και τις μαθήτριες υποδέχθηκε ο Δήμαρχος Εμμανουήλ Παππά Δημήτρης Νότας, ο οποίος ευχήθηκε στους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς «Καλά Χριστούγεννα»!

Κοινοποίηση