
Η ετήσια γενική συνέλευση και η κοπή της βασιλόπιτας του Συλλόγου Τριτέκνων νομού Σερρών, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου, στις 6 το απόγευμα, στο κτήριο της πρ. ΚΕΔΗΣ, στις Σέρρες.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα επιβραβευθούν και οι οικογένειες που απέκτησαν το τρίτο τους παιδί το 2024.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα έχει ως εξής:
• 18:00-18:30 – Γενική Συνέλευση(Οικονομικός και Διοικητικός απολογισμός
• 18:30-19:00 – Κοπή της Βασιλόπιτας του Συλλόγου για το Νέο έτος.
• 19:00 -19:30 – Επιβράβευση Οικογενειών μελών του Συλλόγου που απέκτησαν το τρίτο τους παιδί το 2024 και έγιναν μέλη του Συλλόγου το ίδιο έτος.




















