
Σε «ζούγκλα» έχει μετατραπεί η είσοδος του κτηρίου της Φιλαρμονικής Νιγρίτας, του Δήμου Βισαλτίας. Τα χόρτα έχουν… θεριέψει και η εικόνα που παρουσιάζει είναι άθλια.
«Τα λόγια νομίζω ότι περισσεύουν» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρώην Αντιδήμαρχος Βισαλτίας Θόδωρος Βαδικόλιας, αναρτώντας το σχετικό φωτογραφικό υλικό.




















