
Μεγάλη λιτάνευση ιερών λειψάνων και της εικόνας Πολιούχου, πραγματοποιήθηκε χθες, ανήμερα της εορτής του Αγίου Γεωργίου, στον ομώνυμο ιερό ναό, στη Νιγρίτα, του Δήμου Βισαλτίας.

Η λιτάνευση πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή, όπως κάθε χρόνο: ένοπλης διμοιρίας του Στρατού, της φιλαρμονικής του Δήμου Βισαλτίας, αντιπροσωπειών μαθητών των σχολείων της Νιγρίτας με τις σημαίες τους, εκπροσώπων της εσωτερικής και της εξωτερικής φρουράς των φυλακών Νιγρίτας, εφίππων του ιππικού συλλόγου Νιγρίτας, μελών του συλλόγου Γυναικών Νιγρίτας καί των χορευτικών τμημάτων του ΔΙΙΚΠΑ Δήμου Βισαλτίας με τις παραδοσιακές φορεσιές τους.




















