Το τετ α τετ Κεφαλογιάννη- Ράμου


Ευρεία σύσκεψη υπό τον Υπουργό Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Γιάννη Κεφαλογιάννη, πραγματοποιήθηκε χθες, Πέμπτη 24 Απριλίου 2025, για την προετοιμασία της αντιπυρικής περιόδου στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με τον συντονισμό του Υφυπουργού Εσωτερικών αρμόδιου για θέματα Μακεδονίας – Θράκης Κώστα Γκιουλέκα.

Ένα τετ α τετ είχαν, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο Υπουργός Κλιματικής Κρίσης, με τον Πρόεδρο του Ομίλου Φίλων Κυνηγών Ακτής Θερμαϊκού (Ο.Φ.Κ.Α.Θ.).

«Σας ευχαριστούμε υπουργέ για την υπομονή σας που με πολύ προσοχή ακούσατε τον προβληματισμό και του τελευταίο εθελοντή.!!!!
Κάτι δείχνει να αλλάζει στο υπουργείο!!!!» ανέφερε ο Πρόεδρος του Ο.Φ.Κ.Α.Θ. Χρήστος Ράμος απευθυνόμενος στον κ. Κεφαλογιάννη.

Κοινοποίηση