Η εικόνα της Παναγίας «Οδηγήτριας» από το Αργος Ορεστικό στο Σιδηρόκαστρο

Ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Σιδηροκάστρου γίνεται γνωστό ὅτι τό διήμερο 17 καί 18 Μαΐου ἡ Ἱερά Μητρόπολις Σιδηροκάστρου ὑποδέχεται καί φιλοξενεῖ στόν Ἱερό Ναό Εὐαγγελιστρίας τήν θαυματουργή Εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Ὁδηγητρίας τῆς Γραμμούστης από τό Ἄργος Ὀρεστικό τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Καστορίας, μέ τήν πρωτοβουλία τοῦ Λαογραφικοῦ Ὁμίλου Βλάχων καί Φίλων “ΛΑΪΛΙΑΣ” τοῦ Ν. Σερρῶν καί τοῦ Πολιτιστικοῦ Λαογραφικοῦ Ὁμίλου Βλάχων Σιδηροκάστρου.

Ἡ ὑποδοχή τοῦ Ἱεροῦ Σεβάσματος θά πραγματοποιηθεῖ τό Σάββατο 17 Μαΐου καί ὥρα 7 μ.μ. στόν Ἱερό Ναό Εὐαγγελιστρίας Σιδηροκάστρου καί κατόπιν θά ψαλεῖ ὁ Πανηγυρικός Ἑσπερινός χοροστατοῦντος τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Μακαρίου, ὁ ὁποῖος θά τελέσει καί τήν Κουρά εἰς Μοναχόν τοῦ Ματθαίου Μπατίλα, νέου εὐλαβοῦς πού κατάγεται ἀπό τό Κιλκίς καί θά διακονεῖ εἰς τό ἐξῆς τήν Ἱερά Μητρόπολη Σιδηροκάστρου.

Κατόπιν, θά ἀκολουθήσει μουσικοχορευτική ἐκδήλωση στόν προαύλειο χῶρο τοῦ Ναοῦ ὑπό τήν αἰγίδα τῆς Πανελληνίου Ὁμοσπονδίας Πολιτιστικῶν Συλλόγων Βλάχων.

Τήν Κυριακή 18 Μαΐου (τῆς Σαμαρείτιδος) ὁ Σεβασμιώτατος θά λειτουργήσει καί θά κηρύξει τόν Θεῖο Λόγο στόν Ἱερό Μητροπολιτικό Ναό τοῦ Ἁγίου Γεωργίου Σιδηροκάστρου. Κατά τή διάρκεια τῆς Θείας Λειτουργίας ὁ Σεβασμιώτατος θά τελέσει τήν εἰς Διάκονον Χειροτονία τοῦ Ματθαίου Μπατίλα.

Παρακαλοῦνται οἱ εὐσεβεῖς καί φιλακόλουθοι κάτοικοι τοῦ Σιδηροκάστρου καί τῆς εὐρύτερης περιοχῆς νά συμμετάσχουν στίς ἰδιαίτερες αὐτές πνευματικές εὐκαιρίες, γιά νά προσκυνήσουν τήν Εἰκόνα τῆς Παναγίας τῆς Ὁδηγητρίας, ἀλλά καί νά ἐνισχύσουν μέ τίς προσευχές τους τό εὐλογημένο ξεκίνημα τῆς διακονικῆς πορείας τοῦ νέου Κληρικοῦ

Κοινοποίηση