
Σύσκεψη στο Δήμο Σερρών, με θέμα την ανίχνευση ουρανίου σε δύο πηγές υδροδότησης του Δήμου, θα πραγματοποιηθεί αύριο, Σάββατο 24 Μαΐου 2025 και ώρα 12.00 μ.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων και τελετών του δημαρχιακού μεγάρου.
Η πρόσκληση εστάλη σε φορείς και αρχές, με το Δήμο Σερρών να επισημαίνει στην ανακοίνωσή του: «Η παρουσία σας κρίνεται ιδιαιτέρως σημαντική, καθώς θα συζητηθούν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη δημόσια υγεία και την ποιότητα του πόσιμου νερού στον Δήμο».




















