
Στην Αθήνα βρίσκεται αυτές τις μέρες το στέλεχος και μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής Σερρών του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Κεμανιτζόγλου.
Ο κ. Κεμανιτζόγλου επισκέφθηκε τη Βουλή, όπου συναντήθηκε με τον Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο και Βουλευτή Β3 Νότιου Τομέα Αθηνών Παύλο Χρηστίδη.
Οι δύο άνδρες συζήτησαν για την πολιτική επικαιρότητα, για το ΠΑΣΟΚ και φυσικά για τα προβλήματα του νομού Σερρών.
Οι δύο τους γνωρίζονται πολύ καλά και διατηρούν άριστες φιλικές σχέσεις εδώ και χρόνια.




















