Οι δράσεις μαθητών και μαθητριών του 12ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών για την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού (20 Νοεμβρίου), οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 12ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών, εργάστηκαν ομαδικά και δημιούργησαν έντυπες διαφημίσεις με κοινωνικό μήνυμα, εστιάζοντας στο θεμελιώδες δικαίωμα των παιδιών στη ζωή- στο φαγητό και το καθαρό νερό.

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και της Κοινωνικής & Πολιτικής Αγωγής, οι μαθητές μελέτησαν κείμενα, συζήτησαν για τις ανάγκες όλων των παιδιών του κόσμου και προβληματίστηκαν ιδιαίτερα για την κατάσταση που βιώνουν τα παιδιά σε εμπόλεμες περιοχές του κόσμου.

Με «οδηγό» την ενσυναίσθηση και τη δημιουργικότητα, κάθε ομάδα σχεδίασε τη δική της αφίσα με στόχο να ευαισθητοποιήσει τη σχολική κοινότητα και να μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης.

Κοινοποίηση