
Μπορεί να είναι λίγοι, αλλά οι μαθήτριες και οι μαθητές της τοπικής κοινότητας Δομήρου, του Δήμου Αμφίπολης, έδωσαν τον παλμό, κατά τη διάρκεια του εορτασμού της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου.
Η πρόεδρος της κοινότητας Βασιλική Κεραμιδά, φρόντισε για την άρτια διοργάνωση των εκδηλώσεων, με τους κατοίκους να νοιώθουν ρίγη συγκίνησης και εθνικής περηφάνειας.




















