Του Γιώργου Δαμιανίδη
Η Peugeot τον Ιούνιο αύξησε τις παραγγελιες της κατά 42% σε σχέση με τον Μάϊο, διατηρώντας τις ίδιες τιμές, την ίδια δυναμική και την ίδια θέση στην αγορά. Επιπλέον, εφάρμοσε τη στρατηγική εξηλεκτρισμού μολονότι η αγορά ακολούθησε λόγω κρίσης μια πτωτική πορεία.
Απολαμβάνει δε την πρώτη θέση σε πωλήσεις στην Ισπανία και την Πορτογαλία, ενώ συνεχίζει να αυξάνει το μερίδιο αγοράς της σε χώρες όπως η Γαλλία (+0.2 μονάδες) και η Ιταλία (+0.3 μονάδες).
Όσον αφορά την Ελληνικη αγορά η Peugeot εξακολουθεί να διαγράφει μια άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία: αφενός διατηρεί την δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις επιβατικών Ιανουαρίου – Ιουνίου 2020 και αφετέρου, αυξάνει το μερίδιο αγοράς της σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς κατά 0.6 μονάδες. Το ίδιο ισχύει και στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών όπου επίσης, κατέχει την δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις εξαιρώντας τα Pick Up. Και βεβαίως, διατηρεί την κυριαρχία της στις εταιρικές πωλήσεις καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην αγορά για το πρώτο εξάμηνο της
χρονιάς.
Αξιοσημείωτο δε είναι το γεγονός ότι το e-208 ξεκίνησε δυναμικά την εμπορική του πορεία με τα πρώτα αυτοκίνητα να έχουν ήδη παραδοθεί στους ιδιώτες αγοραστές του.