Με απόφασή του ο Δήμαρχος Σιντικής Φώτης Δομουχτσίδης, ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Σιντικής και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:
Α) Κατά τόπο αρμόδιο έμμισθο Αντιδήμαρχο, στις δημοτικές ενότητες Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα τον δημοτικό σύμβουλο κ. Ιντζέ Νικόλαο με θητεία από 01/09/2020 έως και 31/08/2021 με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των αποκεντρωμένων δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις δημοτικές ενότητες Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα.
2. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λ.π. των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων που λειτουργούν στα όρια των δημοτικών ενοτήτων Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα.
3. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις δημοτικές ενότητες Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα.
4. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις δημοτικές ενότητες Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα.
5. Υπογράφει βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας που εκδίδονται για τις δημοτικές ενότητες Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα.
6. Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων των δημοτικών ενοτήτων Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Τέλεση πολιτικών γάμων στις δημοτικές ενότητες Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα.
8. Εποπτεία και ευθύνη για το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα, των δημοτικών ενοτήτων Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα, σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ποιότητας Ζωής, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
9. Εποπτεία και ευθύνη για το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τη συντήρηση πρασίνου των δημοτικών ενοτήτων Σιδηροκάστρου, Αγκίστρου, Αχλαδοχωρίου και Προμαχώνα σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ποιότητας Ζωής, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
10. Εποπτεία και ευθύνη για τα θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς στη δημοτική ενότητα Σιδηροκάστρου.
Β) Κατά τόπο αρμόδιο έμμισθο Αντιδήμαρχο, στη δημοτική ενότητα Κερκίνης τον δημοτικό σύμβουλο κ. Ζαπρίδη Ευστάθιο με θητεία από 01/09/2020 έως και 31/08/2021 με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Κερκίνης.
2. Εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λ.π. των παιδικών χαρών και των συναφών χώρων που λειτουργούν στα όρια ευθύνης στη δημοτική ενότητα Κερκίνης.
3. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Κερκίνης.
4. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Κερκίνης.
5. Υπογράφει βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας κ.λ.π., άδειες και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Κερκίνης.
6. Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων και τους εκπροσώπους της δημοτικής ενότητας Κερκίνης για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Κερκίνης
8. Εποπτεία και ευθύνη και υπογραφή εγγράφων του τοπικού γραφείου κίνησης.
9. Εποπτεία και ευθύνη για το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα στη δημοτική ενότητα Κερκίνης σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ποιότητας Ζωής, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
10. Εποπτεία και ευθύνη για το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τη συντήρηση πρασίνου της δημοτικής ενότητας Κερκίνης σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ποιότητας Ζωής, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
11. Εποπτεία και ευθύνη για τα θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία των λαϊκών αγορών στη δημοτική ενότητα Κερκίνης.
Γ) Κατά τόπο αρμόδιο έμμισθο Αντιδήμαρχο, στη δημοτική ενότητα Πετριτσίου, τον δημοτικό σύμβουλο κ. Νικολάου Λεωνίδα με θητεία από 01/09/2020 έως και 31/08/2021, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Πετριτσίου.
2. Εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κλπ των παιδικών χαρών των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Πετριτσίου.
3. Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα Πετριτσίου.
4. Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Πετριτσίου.
5. Υπογράφει, βεβαιώσεις, άδειες και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Πετριτσίου.
6. Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων και τους εκπροσώπους της δημοτικής ενότητας Πετριτσίου για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Πετριτσίου
8. Εποπτεία και ευθύνη του τοπικού γραφείου κίνησης.
9. Εποπτεία και ευθύνη για θέματα που αφορούν τα αδέσποτα ζώα στη δημοτική ενότητα Πετριτσίου σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ποιότητας Ζωής, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
10. Εποπτεία και ευθύνη για το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τη συντήρηση πρασίνου της δημοτικής ενότητας Πετριτσίου σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ποιότητας Ζωής, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
11. Εποπτεία και ευθύνη για τα θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς στη δημοτική ενότητα Πετριτσίου.
Δ) Τον δημοτικό σύμβουλο κ. Τορουνίδη Ιωάννη, έμμισθο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών, Οικονομικών Υπηρεσιών και Πολιτικής Προστασίας, με θητεία από 01/09/2020 έως και 31/08/2021 με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία και Διαχείριση όλων των οικονομικών θεμάτων του Δήμου.
2. Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων σε εκτέλεση και εφαρμογή του Π.Δ 80/2016.
3. Υπογραφή όλων των υπηρεσιακών εγγράφων αρμοδιότητάς του και συγκεκριμένα όσα αφορούν:
4. Έσοδα, ΤΑΠ και Τέλη Καθαριότητας – Φωτισμού, Έλεγχο Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακή Βεβαίωση Εισπράξεων Κοινοποιήσεων Φορολογητέας Ύλης, Προϋπολογισμό, Εκκαθάριση Δαπανών, Προμήθειες, Λογιστήριο – Διπλογραφικά, Ταμείο, Διαχείριση Υλικών, Αποθεματικό Εξοπλισμού Γραφείων, καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την Οικονομική Υπηρεσία.
5. Συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους και τοπικούς Αντιδημάρχους.
6. Εφαρμόζει τις αποφάσεις του Σ.Τ.Ο Πολιτικής Προστασίας
7. Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων Δημοτικής Περιουσίας και Προμηθειών.
8. Εποπτεία και ευθύνη επί των Οικονομικών Στατιστικών στοιχείων. Προετοιμασία, σύνταξη και παρακολούθηση του προϋπολογισμού. Εποπτεία και ευθύνη επί των υλικών και αποθηκών του Δήμου.
9. Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών.
10. Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων της Υπηρεσίας Διοικητικών Θεμάτων και την έκδοση των συναφών πράξεων και βεβαιώσεων και την υπογραφή της συναφούς αλληλογραφίας.
11. Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων Εξυπηρέτησης του Πολίτη και λειτουργίας των ΚΕΠ.
12. Ευθύνη, συντονισμό και εποπτεία διακίνησης των υπηρεσιακών εγγράφων τόσο μεταξύ των Υπηρεσιών όσο και προς άλλες Υπηρεσίες ή τρίτους.
13. Υπογραφή όλων των υπηρεσιακών εγγράφων αρμοδιότητάς του,
14. Την υπογραφή βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και λοιπών βεβαιώσεων που εκδίδονται από το δήμο.
15. Εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Νομικών Υποθέσεων.
16. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των οργάνων και διαδικασιών Διαβούλευσης.
17. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής & Ασφάλειας των εργαζομένων.
Ε) Την δημοτική σύμβουλο κα. Ρόδη Σουλτάνα έμμισθη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ποιότητας Ζωής, Κοινωνικών Υπηρεσιών, Πολιτισμού και Αθλητισμού με θητεία από 01/09/2020 έως και 31/08/2021 με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν την προώθηση του Τουρισμού.
2. Συντονισμό, εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων της υπαίθριας διαφήμισης.
3. Εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό επί των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία των Λαϊκών Αγορών.
4. Υπογραφή όλων των υπηρεσιακών εγγράφων αρμοδιότητάς του.
5. Συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους και τοπικούς Αντιδημάρχους.
6. Εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής.
7. Εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν τα αδέσποτα ζώα.
8. Εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κλπ των παιδικών χαρών των συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης του Δήμου.
9. Εποπτεία συντονισμό και ευθύνη των θεμάτων που αφορούν τη συντήρηση πρασίνου του δήμου.
10. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν στον πολιτισμό και ειδικότερα στην υλοποίηση πολιτιστικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, καθώς και προγραμμάτων βελτίωσης καλλιτεχνικών δεξιοτήτων των πολιτών.
11. Εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας των μουσείων και των λοιπών πολιτιστικών εγκαταστάσεων και της ανάδειξης αυτών, όπως και της οργάνωσης των επισκέψεων σε αυτά.
12. Εποπτεία και ευθύνη για την υλοποίηση των προγραμμάτων της Βιβλιοθήκης, καθώς και την οργάνωση του δικτύου με τις Σχολικές Βιβλιοθήκες.
13. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν εν γένει τον Αθλητισμό και τη λειτουργία των αθλητικών υποδομών και εγκαταστάσεων του Δήμου.
14. Εποπτεία και συντονισμό όλων των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου.
15. Εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των Μαθητικών Εστιών Σιδηροκάστρου και Κάτω Ποροΐων και του Κ.Π.Ε. Ποροΐων.
16. Εποπτεία συντονισμό και ευθύνη των θεμάτων για την υλοποίηση των προγραμμάτων της βιβλιοθήκης καθώς και την οργάνωση του δικτύου με τις σχολικές βιβλιοθήκες.
ΣΤ) Τον δημοτικό σύμβουλο κ. Γεωργιάδη Άνθιμο, έμμισθο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων, Πολεοδομίας και Καθαριότητας, με θητεία από 01/09/2020 έως και 31/08/2021 με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία, συντονισμό και ευθύνη επί των θεμάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος εκτός των θεμάτων που αφορούν την συντήρηση πρασίνου, τα αδέσποτα, την αγροτική ανάπτυξη και την άρδευση.
2. Εποπτεία, συντονισμό και ευθύνη για την συγκρότηση των επιτροπών αστυνόμευσης και συντήρησης επί τεχνικών θεμάτων και προστασίας περιβάλλοντος (π.χ. ρέματα , οδικό δίκτυο, κτλ)
3. Υπογραφή όλων των υπηρεσιακών εγγράφων αρμοδιότητάς του.
4. Συνεργασία με τους αρμόδιους εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους, καθώς και με τους Τοπικούς Αντιδημάρχους, για θέματα αρμοδιότητας του .
5. Εποπτεία και ευθύνη για την καθαριότητα του Δήμου, σε συνεργασία με τους Τοπικούς Αντιδημάρχους Πετριτσίου και Κερκίνης.
6. Εποπτεία, συντονισμό και ευθύνη των θεμάτων σύνταξης υποβολής, παρακολούθησης, εξέλιξης και υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων, περιφερειακών προγραμμάτων, προγραμμάτων δημοσίων επενδύσεων και γενικά όλων των προτάσεων αιτήσεων που υποβάλλονται από το δήμο για έργα όλων των κατηγοριών.
7. Εποπτεία συντονισμό και ευθύνη του γραφείου κίνησης του δήμου.
8. Εποπτεία, ευθύνη και συντονισμό μεταξύ των υπηρεσιών του Δήμου για την αντιμετώπιση της καθημερινότητας σε συνεχή βάση.
9. Εποπτεία, συντονισμό και ευθύνη των θεμάτων που από τον Ο.Ε.Υ. προβλέπονται ως αρμοδιότητες των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου.
Ζ) Τον δημοτικό σύμβουλο κ. Μαυροφρύδη Κυριάκο, άμισθο καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Δημοτικών Κοιμητηρίων, με θητεία από 01/09/2020 έως και 31/08/2021 με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία Δημοτικών Κοιμητηρίων.
2. Διαχείριση Δημοτικών Κοιμητηρίων.
Η) Τροποποιεί την με αριθμό 115/2020 προγενέστερη απόφαση, σε ότι αφορά στον ορισμό του δημοτικού συμβούλου κ. Νικηφόρου Κωνσταντίνου ως άμισθο Αντιδήμαρχο Αγροτικής Ανάπτυξης και Άρδευσης, μόνο ως προς το σκέλος διάρκειας της θητείας του και ορίζει την θητεία του έως 31/08/2021.
Α) Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος. Γεωργιάδης Άνθιμος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κο. Τορουνίδη Ιωάννη.
Β) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο κος Τορουνίδης Ιωάννης, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο κος Γεωργιάδης Άνθιμος.
Γ) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο κος Γεωργιάδης Άνθιμος, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο κος Τορουνίδης Ιωάννης.
Δ) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται η κα Ρόδη Σουλτάνα, τα καθήκοντά της ορίζεται να ασκεί ο κος Ιντζές Νικόλαος.
Ε) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο κος Ιντζές Νικόλαος, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο κος Γεωργιάδης Άνθιμος.
ΣΤ) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο κος Ζαπρίδης Ευστάθιος, τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Δ.Ε Κερκίνης ασκεί ο κατά τόπον Αντιδήμαρχος Δ.Ε Πετριτσίου κος Νικολάου Λεωνίδας.
Ζ) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο κος Νικολάου Λεωνίδας, τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Δ.Ε Πετριτσίου ασκεί ο κατά τόπον Αντιδήμαρχος Δ.Ε Κερκίνης κος Ζαπρίδης Ευστάθιος.
Η) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο κος Νικηφόρου Κωνσταντίνος, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο κος Μαυροφρύδης Κυριάκος .
Θ) Όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο κος Μαυροφρύδης Κυριάκος , τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο κος Νικηφόρου Κωνσταντίνος .