
Πρώτη μέρα εφαρμογής του lockdown, δηλαδή της απαγόρευσης κυκλοφορίας και η πόλη των Σερρών θύμιζε «άδειο τοπίο».
Οι δρόμοι ήταν άδειοι και ελάχιστοι ήταν αυτοί που κυκλοφορούσαν, έχοντας στείλει προφανώς το σχετικό μήνυμα στο 13033 ή έχοντας τη σχετική άδεια του εργοδότη.
Πρώτη ημέρα προσαρμογής στα νέα δεδομένα, στην πόλη που- σύμφωνα με την Κυβέρνηση- «τιμωρήθηκε» για παραδειγματισμό, σε περίπτωση που οι υπόλοιπες θέλουν να… εξοκείλουν.
Παράδειγμα προς… αποφυγή ο νομός Σερρών, λοιπόν, όπως και ο «αδερφός» νομός της Θεσσαλονίκης.
«Χέρι- χέρι» σε όλα, ακόμη και στο lockdown.




















