Τ. Χανλίογλου για Αυτοκινητοδρόμιο: Επιτέλους, ήρθε η ώρα, να περάσουμε στο κυρίως πιάτο

του Τάσου Χανλίογλου-Είς εκ των 8

Των καταστροφικά σχεδιασμένων κτηριακών εγκαταστάσεων του αυτ/μιου που μαζέψανε τους περισσοτέρους αρνητικούς βαθμούς προκειμένου να μην μας δοθεί ποτέ η πολυπόθητη πιστοποίησή του. Και αυτό δεν είναι άλλο από το εκτρωματικού σχεδιασμού κτήριο των PADDOCKS. Κτηριακό συγκρότημα που καλείται να υποστηρίξει όλες τις ανάγκες ενός αγώνος. Το βασικό όμως μέλημά του έγκειται στην εξυπηρέτηση των αναγκών των ομάδων που αναλαμβάνουν την τεχνική κάλυψη των οχημάτων. Τα λεγόμενα BOXES, ή αλλιώς χώροι όπου κατά την διάρκεια αγωνιστικής εκδήλωσης μετατρέπονται προσωρινά σε συνεργεία. Μια τέτοια κατασκευή επιβάλλεται να ακολουθεί κανόνες, ισχύοντες, της διεθνούς ομοσπονδίας (FIA-FIM) προκειμένου να ελπίζεις, αν έχεις γνώσεις και γνωριμίες, να διεκδικείς ενίοτε και κάτι παραπάνω από εκδηλώσεις γειτονιάς. Δημαρχιακοί υπό την ηγεσία του κ.Βλάχου, αφού ταξίδεψαν σε πίστες της Ευρώπης, δεν παρέλειψαν να επισκεφτούν και την Μόντζα, επέστρεψαν με το υλικό που συγκέντρωσαν από ότι είδαν (αν είδαν) που ως μαγιά θα χρησίμευε για την κατασκευή των PITS.

Όταν ήδη κρατούσα μελέτη και σχέδια Σερραίων (άξιων) μηχανικών ( που κάτω από υποδείξεις μου, με εμπειρία οργάνωσης 200 αγώνων ταχύτητας μόνον στο Αυτ/μιο με τους 30 μεγαλύτερους στην Ελλάδα και μεταξύ των διασημότερων της Ευρώπης) με ότι καλύτερο, πρακτικότερο, νομότυπο και επιπλέον φθηνό κτηριακό συγκρότημα. Οι με πλήρη άγνοια Δημαρχιακοί, και μη έχοντες διάθεση να μάθουν, αφού πρώτα το σνομπάρισαν στο τέλος αδιαφόρησαν. Άσε που τους φάνηκε και φθηνό!! Έτσι αποφασίστηκε ένα ταξίδι, αναψυχής περισσότερο θα έλεγα, προκειμένου να περιηγηθεί μια ομάδα στην Ευρώπη προς άγραν πληροφοριών. Αν δεν με απατά η μνήμη μου αποτελείτο από τους κ.Βλάχο ( χωρίς ουδεμία έχων γνώση περί του μηχανοκίνητου αθλητισμού) τον κ. Σωτηριάδη (επίσης μη έχων γνώση και ιδιαίτερα του χώρου ταχύτητας και πιστών) τον αείμνηστο Δημήτρη Γεωργιάδη της ΔΕΥΑΣ ( μηχανικό, και εντελώς άσχετο επί του θέματος) και κάποιοι άλλοι … Μπορεί οι άνθρωποι αυτοί να ήταν γνώστες άλλου αντικειμένου, που προσωπικά δεν μ’ ενδιαφέρει. Επί του αυτ/μίου, ως ειδικού έργου, όμως είχαν μαύρα μεσάνυχτα και το απέδειξαν, οι ίδιοι, περίτρανα στην συνέχεια. Με τα “διαπιστευτήρια” πλέον στα χέρια και το 1.000.000 ευρώ, περίπου, του οποίου την έγκριση εξασφάλισαν άρχισε η σχεδίαση βάσει των όσων είδαν (μόνον έτσι δεν ήταν η Μόντζα).

Τελειώνει όμως η θητεία του κ. Βλάχου /Σωτηριάδη και μένει το “απόσταγμα” εμπειρίας του ταξιδιού να αξιοποιηθεί από την μεθεπερχόμενη πλέον Δημαρχία (κ.Μωυσιάδη). Δημοπρατείται το κτηριακό ως μελέτη κατασκευή, κάτι δεν μου κολλάει εδώ, και επιλέγεται τέλος το πλέον ακατάλληλο σχέδιο του κ.Ζλάτκου ο οποίος αναλαμβάνει και την κατασκευή, που δυστυχώς ή ευτυχώς άλλος την ολοκλήρωσε. Όσο και αν προσπάθησα με την συνδρομή του αείμνηστου Μιχάλη Καζαναράκη (Μηχανικού)

να το σώσω έστω και την τελευταία στιγμή δεν εισακούσθην. Το όλον έργο στηρίχθηκε όπως προείπαμε στο υλικό της ομάδος. Οι εργασίες διατάραξανε την συνοχή των υλικών της πίστας εξαιτίας της καταστροφικής πασσαλόμπηξης (ήμαρτον) και χρειάστηκαν συνολικά 6 χρόνια για να ολοκληρωθεί το “οικοδόμημα” (όσο και η πυραμίδα του Χέωπος) αφού βέβαια καταναλώθηκε / σπαταλήθηκε αδίκως το 1.000.000 ευρώ. Στο τέλος αποκτήσαμε το πλέον άχρηστο κτηριακό συγκρότημα στην πίστα και εισπράξαμε την δεύτερη μεγαλοπρεπέστατη μούντζα (αντί Μόντζα) ως αμάρτημα Ν2.

Σαν να μην έφθανε η μια Δημοτική Αρχή χρειάστηκε την βοήθεια και της επόμενης για να πάει κατά διαβόλου κάθε μας ελπίδα. Απαράδεκτες και λάθος πέρα ως πέρα όλες του οι διαστάσεις. Με το κόστος όπως πάντα να βαρύνει τις πλάτες των Ελλήνων πολιτών. Το σίγουρο είναι ότι μόνον έτσι δεν είναι οι πίστες της Ευρώπης. Ένα μεγάλο κρίμα. . . . …… Η δε επιτροπή πιστοποίησης( DORNA) μεταξύ σοβαρού και αστείου μας υπέδειξε άλλο σημείο να ξανακάνουμε καινούργιο κτήριο, και το υπάρχον να διατίθεται προς οργάνωση κοινωνικών τελετών /συνευρέσεων, ήτοι γάμους, βαφτίσια, ενδεχομένως και κηδείες.

Τα δικά μου σχέδια (παραχωρούνταν δωρεάν) υπόσχονταν ολοκλήρωση σε 6 μήνες με το ένα δέκατο του κόστους, του τσιμεντένιου άχρηστου τέρατος, και νομότυπα.. Στο αρχείο μου κρατώ όλα τα στοιχεία για ενδεχόμενη Δημοσιογραφική έρευνα. Αν με ακούγατε εσείς Δήμαρχοι και λοιποί Δημαρχιακοί ….!!!!!

Φωτογραφία: anexartitos.gr