Καθημερινός Παρατηρητής: «Αήθης και πρωτοφανής πρακτική από την παράταξη της ΔΑΚΕ μέσα από την ανακοίνωση της ΕΛΜΕΣ»


Της εφημερίδας
«Καθημερινός Παρατηρητής»

Ενώ μιλάει μονομερώς για «δεοντολογία» στέλνει ανακοίνωση διαστρέβλωσης των γεγονότων σε όλα τα τοπικά μέσα εκτός του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ στο οποίο (διατείνεται πως) απαντά

Εκτενής στοχευμένη ανακοίνωση κατά Π. Τόσιου

Ενεργοποιήθηκαν αμέσως τα κομματικά αντανακλαστικά αναφορικά με το θέμα που ανέκυψε στο Λύκειο Σκοτούσσας και τη ζωγραφιά του πράσινου ήλιου από μαθητή του Σχολείου

Στην πολύωρη συνεδρίαση της Πέμπτης της ΕΛΜΕ Σερρών κατατέθηκε κείμενο στην παραπάνω λογική, το οποίο υπέγραψαν μόνο οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ. Τα τρία μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕΣ και εκπαιδευτικοί δεν ακολούθησαν τις υποδείξεις της Προέδρου και την μονόπλευρη εκδοχή των γεγονότων.

Σε νέες ατραπούς βαίνει η ΕΛΜΕ Σερρών καθώς με κυβερνητική πλάτη πλέον η παράταξη των στελεχών που πρόσκειται στη ΔΑΚΕ χαράζει μάλλον με συνδικαλιστική οίηση τη δική της αυτόνομη πορεία. Σε δισέλιδη ανακοίνωση της εναντίον του Πασχάλη Τόσιου, συνεργάτη της εφημερίδας «Παρατηρητής» καταφέρεται εκτενώς για το γεγονός πως υπερασπίσθηκε τον μαθητή, ο οποίος ζωγράφισε τον πράσινο ήλιο. Τα όσα ακολούθησαν είναι γνωστά.

Συμβαίνει όμως το οξύμωρο, από τη μία, να επιχειρούν να υποβαθμίσουν την πολιτική διάσταση του γεγονότος και από την άλλη ενεργοποιούνται αμέσως τα κομματικά αντανακλαστικά, προκειμένου να καταγγείλουν την κριτική «στη συνάδελφο», αναφορικά με το θέμα που ανέκυψε στο Λύκειο Σκοτούσσας και τη ζωγραφιά του πράσινου ήλιου από μαθητή του Σχολείου.

• Είναι απορίας άξιο πως μονομερώς η ανακοίνωση μένει στην ερμηνεία των συναδέλφων(καθηγήτριας και γυμνασιάρχη), κάνοντας λόγο μάλιστα επιλεκτικά για « διασυρμό» μόνο της συναδέλφου και υιοθετώντας την απαράδεκτη ερμηνεία τους περί «fake news”, συνοδευόμενη μάλιστα με κακεντρεχείς σχολιασμούς σε βάρος του συνεργάτη της εφημερίδας «Παρατηρητής».

• Κρύβεται πίσω από όσα αναφέρει «το Πρόγραμμα Σπουδών και το σχολικό εγχειρίδιο», υποτιμώντας επί της ουσίας το μέγιστο ρόλο του παιδαγωγού και δη στο μάθημα των εικαστικών όπου ευνοείται αν όχι επιβάλλεται η υπεράσπιση της καλλιτεχνικής έκφρασης. Στην προκειμένη εν τέλει υπήρξε ενόχληση γιατί δε χρησιμοποίησε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ο μαθητής , μολύβι αλλά πράσινο μαρκαδόρο;;;

• Τα όσα ειπώθηκαν σε βάρος του μαθητή δεν είναι της παρούσης, είναι όμως θλιβερά, όταν διατυπώνονται ως δικαιολογία αντιπερισπασμού και στοχοποίησης ανοίκειας επίθεσης σε βάρος του δημοσιογράφου οποίος εν τέλει προέβη εξαρχής σε διευκρίνιση των αλληλένδετων γεγονότων στον προσωπικό του λογαριασμό. Καθώς και σε τηλεοπτική συνέντευξη όπου και η ίδια η καθηγήτρια είχε την ευκαιρία να διηγηθεί αυτοδίκαια τη δική της εκδοχή για το περιστατικό. Ο καθένας έβγαλε τα συμπεράσματα του.

• Ποιος είναι όμως τελικά ο στόχος της παράταξης των στελεχών της ΔΑΚΕ;Η αποσιώπηση της όποιας κριτικής και ο διασυρμός του δημοσιογράφου;

• Και η ανάγκη δεοντολογίας την οποία επικαλείται η ανακοίνωση πρέπει να είναι μονομερής; Θα πρέπει δηλαδή να διαπνέεται από μία άκριτη συντεχνιακή λογική που δεν τιμά εν τέλει την ιστορία της ΕΛΜΕΣ , όπου μέχρι τώρα δεν πρυτάνευε ο κομματικός ρεβανσισμός ;

Στην πολύωρη συνεδρίαση της Πέμπτης με τηλεδιάσκεψη αλλά και στην επόμενη, της Κυριακής κατατέθηκε κείμενο στην παραπάνω λογική, το οποίο δεν υπέγραψαν τρία μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕΣ που δεν πείσθηκαν από τις υποδείξεις της Προέδρου και την μονόπλευρη εκδοχή των γεγονότων.

Η ανακοίνωση «πέρασε» μόνο με την έγκριση των έξι (6) μελών της ΔΑΚΕ .Δύο ψήφισαν «λευκό» και ένας την καταψήφισε, από τις άλλες παρατάξεις.

Σ.σ1 Η παραπάνω αναφορά περί “fake news” δεν προσβάλει μόνο τη νοημοσύνη μας, αλλά και την ίδια τη γλώσσα μας και δη όταν γίνεται χρήση από εκπαιδευτικούς.

Σ.σ2 Τα παραπάνω είναι σε γνώση του Προϊσταμένου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Ρίζου και τυγχάνουν της “έγκρισης του” όπως υποστηρίζει ο Γυμνασιάρχης που προέβη στους άστοχους χειρισμούς στήριξης-συγκάλυψης των γεγονότων με απρεπείς αναφορές σε βάρος του συνεργάτη του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ κ. Πασχάλη Τόσιου;

Κοινοποίηση
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •